Hoi mods, ik heb zojuist een foto ingezonden voor de buik van de maand. Hoe lang duurt het voordat die zichtbaar is? Hij staat er nog niet tussen zag ik. EN... is het mogelijk de foto nog te wijzigen..?? Bedankt!
Regels deelname Baby en Buik van de maand verkiezing. Door deel te nemen aan de Baby of de Buik van de maand verkiezing ga je akkoord met onderstaande regels: 01. Om mee te doen aan de Baby of de Buik van de maand verkiezing of om te kunnen stemmen moet je lid zijn van Zwangerschapspagina. 02. Wanneer je een foto upload wordt hij automatisch geplaatst voor de volgende maand. Je foto is dus niet direct zichtbaar. 03. Alleen Baby's in de leeftijdscategorie van 0 tot 2 jaar kunnen meedoen. 04. Per maand mag je baby maar één keer meedoen. Per maand mag je maar één foto van je buik insturen. 05. Per maand mag ieder lid van Zwangerschapspagina maar één keer stemmen. 06. Het aanmaken van 'fake' accounts om te kunnen stemmen is niet toegestaan! 07. Alleen één van de ouders van de baby mogen een foto inzenden. Het is voor de Buik van de Maand verkiezing alleen toegestaan een foto van je eigen buik in te sturen. 08. Het plaatsen van berichten op het forum of het versturen van privé berichten, met als doel het werven van stemmen, is niet toegestaan! Het plaatsen van een oproep in je eigen handtekening (onderschrift) is wel toegestaan. 09. Foto's worden automatisch aangepast naar het juiste formaat. 10. De foto met de meeste stemmen wint automatisch. Mochten er twee foto's op de eerste plaats eindigen dan bepaalt het beheer van Zwangerschapspagina door middel van een stemming wie de winnaar wordt. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. 11. Foto's blijven eigendom van de deelnemer. Maar door deel te nemen aan de verkiezing geef je toestemming de door jou ingestuurde foto te gebruiken binnen het domein zwangerschapspagina.nl t.b.v. de verkiezing. 12. Zwangerschapspagina behoudt zich het recht voor deelnemers te weigeren of te verwijderen bijvoorbeeld wanneer er een vermoeden van fraude bestaat. 13. Zwangerschapspagina behoudt zich het recht voor, te allen tijde en zonder uitdrukkelijke kennisgeving, deze regels aan te mogen passen. 14. Het is niet toegestaan een foto te plaatsen waarvan het auteursrecht niet bij jezelf ligt. Met het plaatsen van de foto verklaar je de auteursrechthebbende te zijn dan wel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van de geplaatste foto. Klik hier om naar de Baby van de maand verkiezing te gaan. Klik hier om naar de Buik van de maand verkiezing te gaan.
Thanks! Rest mij alleen nog de vraag of het mogelijk is om achteraf de ingezonden foto nog te wijzigen, dat ik er dus toch voor kies om met een andere foto mee te doen
Oh wat fijn, bedankt! Ik kon namelijk de goede foto op dat moment niet vinden, maar heb hem inmiddels toch weer teruggevonden dus ga een nieuwe inzending doen Bedankt!