Aangezien ik meedoe voor moeders voor moeders pies ik in die maatbeker. Bij het nadruppelen hangt er ineens een vet grote sliert aan! Ineens verlies ik dus heel veel slijm het is troebel wit zeg maar. Iemand enig idee wat dit kan zijn?!
dat heb ik ook wel is...tijdens de zwangerschap kan je afscheiding een stuk meer zijn...geen reden voor paniek!
Ik heb dit ook vaak, en ga er maar vanuit dat t erbij hoort... Lees wel mee, ben benieuwd naar andere
Gewoon gekke zwangerschaps afscheiding denk ik. Je afscheiding veranderd als je zwanger bent en soms kan het ineens echt meer worden enzo. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken zolang het geen bloed is, het geen afwijkende kleur heeft en niet heel gek ruikt..
Is gewoon afscheiding. Bij mij was/is het ook heel dik en helemaal wit. Soms hele klonten en slierten.
In het begin v zwangerschap heel veel last van gehad, hoort er idd bij. Moest twee keer per dag in douche omdat het zoveel was en inlegkruisjes gebruiken, meermaals per dag. Nu is het wel weer verminderd.
Gelukkig! Heb er bij de eerste helemaal geen last van gehad en ben al zo onzeker deze zwangerschap schrok me dood brr.. Dank jullie wel voor de snelle reacties
Ook ik heb dat. Ik had altijd al best wel wat afscheiding, maar nu nog veeel meer. Niet zo prettig, maar is gewoon normaal heb ik me laten vertellen!