Buik voelt beurs na echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Benzoblij, 6 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Heb gisteren een echo gehad en omdat ik best dik ben en de placenta ook nog eens aan de voorkant ligt moest de gynaecoloog nogal hard drukken. Nu voelt mijn buik nogal beurs aan. Zou dat kwaad kunnen?
    Neem toch aan van niet, anders zou hij het toch niet zo doen?
    Of heb ik nu teveel vertrouwen in de doktoren :D ?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had dit laatst bij de 3d echo en ze konden het geslacht niet zien omdat het kontje in me bekken lag, en zij maar drukken met dat apparaat zonder duidelijk effect. ik had naderhand echt het gevoel alsof het blauwgedrukt was en was ook wel pijnlijk als ik er op drukte. het heeft bij mij verder geen kwaad gedaan en de volgende dag was het ook over maar ik snap wel je bezorgtheid want ik dacht echt dat ze iets kapot had geduwt ofzo.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Na onze pretecho had ik ook het gevoel dat ik helemaal beurs was...volgende dag helemaal over. Beeb zit goed ingepakt hoor ;)

4. Niet meer actief

heb ik ook altijd na een echo
    wel vervelend maar trekt op den duur wel weer weg ;)

5. Benzoblij

Benzoblij Actief lid

8 mei 2007
    319
    0
    0
    Okee, dus blijkbaar gebeurt het meer.
    Aan de ene kant vond ik het wel grappig, omdat vriendlief altijd tegen de katten Voorzichtig roept, wannneer ze op mijn schoot ploffen.
    En nu zat die gynaecoloog als een idioot op mijn buik te duwen...
    Inderdaad is het inmiddels wel aardig weggetrokken, maar ik hoop dat het de volgende keer anders gaat :D

Deel Deze Pagina