Hallo allemaal, Ik heb veel last van diaree en krampen (wel een paar keer per dag). Hebben meer mensen hier last van of moet ik me zorgen gaan maken. Ik hoop snel iets van iemand te horen. Liefs
Ik heb er ook last van de afgelopen paar dagen. Dan is het er dan een dag nieten dan is het weer terug. Gewoon veel drinken en goed eten. Mocht het langer dan een week aanhouden zou ik de ha of vk ff bellen.
Ik heb ook erge last van diarree de laatste 2 dagen.. Het is begonnen op mijn NOD. Ik heb mijn huisarts gebeld en die zei dat dit geen kwaad kan, zolang je geen koorts erbbij hebt.
je darmen zijn inderdaad vast van slag, de een zit een uur te drukken en de ander daar loopt het zo uit, ja wat zwangerschaphormonen allemaal niet met je kunne doen he
Ik heb het ook... Krampen en soms wat diarree, vooral 's ochtends. M'n darmen zijn echt van de rel en ze lijken zelfs wel wat opgezet, aan m'n buik te voelen... Hoort er allemaal bij! Groetjes, Marloes
Ik had het ook voor mijn MK, na het eten krampen, altijd een beetje diarree, maar nooit veel, alsof ik verstopt zat maar dan diarree 't Schijnt dat kanneel helpt tegen diarree