Hey dames, Is het raar dat ik 20 weken zwanger ben en er nog niet echt zwanger uitzie? Heb echt het idee dat ik gewoon 'dik' ben zeg maar, 10 kilo zwaarder dan voor de zwangerschap, maar dat je niet echt zo'n buikje ziet. Als ik dan foto's van andere zwangere vrouwen zie die met 16 weken er al aardig zwanger uit beginnen te zien, vraag ik me af.. waarom ik niet? Mijn vriend zegt dat je het wel begint te zien, maar als ik zelf voor de spiegel sta zie ik het echt niet.. Misschien een rare vraag, maar ik loop er al een tijdje mee rond en nu moest ik hem dan toch maar eens stellen... Groetjes, Linda
Ik had met 20 weken ook maar een piep klein buikje. Het was pas vanaf 28 weken dat je duidelijk zag dat ik zwanger was. Bij veel van mijn vriendinnen zag je het ook pas echt na 25 weken.
bij mij begon het ook pas laat, met een week of 24 ongeveer. ben je wel al 10 kilo zwaarder dan? kan ook vocht zijn!
kleine kan ook wat meer aan de binnenkant zitten dan zie je het ook pas later. dit had me schoonzusje ook bi jde eerste die zat echt in de rug genestled zeg maar en dus werde ze pas laat dikker.
Ik ben nu zwanger van de tweede en bij mij zag je met 20 weken ook nog niks hoor. Mijn kindjes groeien gewoon erg naar binnen. Moet wel zeggen dat het na de 24 weken ineens heel hard is gegaan.
Dankjullie wel voor deze reacties. Ben blij dat ik toch niet de enige ben Ben toch wel stiekem een heel klein beetje jaloers als ik vrouwen zie die zo mooi zwanger zijn, echt zo'n mooie buik hebben.. Zullen de hormonen wel zijn, hihihi In elk geval ben ik wel een beetje meer gerustgesteld nu!
Hai hai. Heb je een foto van voor je zwangerschap en nu? Kunnen we met je meekijken of wij wel een buikie zien. Bij mij begint de buik nu sinds een week echt wel te komen...nou vraag ik me af of dit niet vroeg is haha. Ik ben nog niks aangekomen. Heb nog geen grote buik hoor, maar hij groeit wel nu.
Hai hai, Ik heb hetzelfde ben nu ook 20 wkn en ik was al wat steviger en zelf al een rolletje op mn maag en die lijkt nu gewoon wat dikker, ben nog geen gram aangekomen dus ik lijk gewoon wat dikker, maar ze zeggen tegen mij ook die mooie buik zit er ineens voor je het weet dus daar wachten we dan maar op
Hey meis! Nog een hart onder de riem. Bij mij zag je met 20 weken ook nog niks. Met 22 weken was ik een weekje vrij en ik kwam terug op mijn werk en ineens had ik een buik volgens iedereen. Ik mezelf nog eens bekijken en inderdaad er leek wat aan te komen. Mijn moeder zei gisteren nog dat ik onwijs gegroeid was in vergelijking met vorige week terwijl ik zelf dacht van niet... Je ziet je zelf elke dag dus de verandering zie je minder snel... Maar hij komt echt wel hoor, die mooie zwangere buik!
@ Lotte1987: Nee sorry geen voor en na foto's (ben niet zo van de foto's van mezelf..). En omdat ik ook geen buik kon bespeuren was ik nog niet zover dat ik echt buikfoto's wilde maken.. Ik heb nog maar even gewoon geduld denk ik @ Dani11: Hey leuk, nog een 20 weken-zwangere Heb je de 20 weken echo al gehad? Ik mag morgen! @ liefde1978: Thanks, echt leuk al die reacties, ben ik toch niet de enige en straks maar klagen natuurlijk, als die mooie zwangere buik toch wat te zwaar wordt (het is ook nooit goed he... maar ik prijs me zo ontzettend gelukkig dat ik dit mag meemaken dus mij hoor je (nog) niet klagen!)
Met 20 weken had ik ook een piepklein buikje. Moest mensen echt nog vertellen dat ik zwanger was. Ook met 24 en 25 weken trouwens! Daarna ging het rap Dus no worry..geniet nog van je kleine buik
Wij hebben de 20 weken echo vrijdag, maar...wij hebben met 18 weken al een pretecho laten maken we weten dus al dat alles voor zover ze konden zien goed was en ook dat het een jongetje is. Maar het blijft evengoed fantastisch om hem vrijdag weer te mogen zien Heel veel plezier en geniet ervan morgen!
Kan ook echt niet wachten, wij hopen morgen er ook achter te komen of het een jongetje of een meisje is! Ga er zeker van genieten (ook van mijn nog niet bestaande buikje )
Bij mij was het ook pas zichtbaar na ong.24 weken,maar een hoop mensen wisten niet dat ik zwanger pas dus die waren stomverbaasd toen ze mij met een kinderwagen zagen lopen,haha! Later bleek dat ik weinig vruchtwater had.
ik denk dat het ook deels "jezelf" is. Als iemand tegen mij zegt van wow, je ziet dat je zwanger bent had ik ook zoiets van "het zal wel", als ik in de spiegel keek vond ik mezelf gewoon dikkig enzovoorts. Pas de afgelopen weken heb ik echt een zwanger buikje gekregen (na week 20)
Thanks! Ik blijf gewoon nog even geduldig (wel moeilijk!) en dan zal het vast wel allemaal goed komen (al met al heb ik verder ook echt totaal nergens last van, dus mag ik in mijn handjes knijpen denk ik zo..).
Ik had het ook hoor, als ik mensen trots vertelde dat ik zwanger ben, kreeg ik als antwoord,ooh waar zit t dan? Ik ben nu 29 weken en nu zien mensen pas echt dat ik zwanger ben.. Geloof me, het komt echt! Knuffel voor het wachten!!
Mijn buik bij 20weken was ook niet echt iets te zien, mensen zagen het niet eens en ik kon trouwens mijn broeken gewoon nog aan!! bij 24 wk is het ineens heel hard gegaan en ziet de buitenwereld het duidelijk! Ben trouwens nu 26wk