hallo allemaal, Even een vraagje, ik ben vandaag precies 24 weken zwanger van de 2de. Ik ben vanochtend opgestaan met buikpijn onderin mijn buik, tot nu toe is het nog steeds niet weg en trekt het langs mijn linkerkant omhoog tot aan mijn ribben aan die kant. Af en toe zijn het behoorlijke gemene steken en voor de rest is het gewoon zeurend aanwezig. Ook heb ik er al een flink aantal harde buiken bij gehad. Ik kan mij niet herinneren dat ik dit bij de eerste ooit heb gehad. Hoort dit nog steeds onder het kopje bandenpijn??? Gr. Allyssa
Kan wel bandenpijn zijn of misschien blaasontsteking? Had ik ook rond die tijd + buikpijn. Urine laten testen.
Wordt het minder als je rustig gaat liggen? Ik denk dat je de VK even moet bellen, gewoon voor de zekerheid.
Ik doe zittend werk dus zo heel druk maak ik me niet, en ik kan nu helaas niet gaan liggen. Dus ik zou niet weten of het dan minder wordt. Ik heb al wel vaker pijn in mijn buik gehad, maar nog nooit zoals nu de hele dag al. Dat is nieuw voor mij. Ik heb net een paracetamolletje ingenomen dus ik wacht nog heel even af. gaat het niet weg dan bel ik de gyneacoloog even. ( ik sta daar namelijk onder controle en niet bij een verloskundige) Gr. Allyssa
zou dan idd ook ff bellen. ben vandaag toevallig ook bij mijn arts geweest was dr voor wat andersm aar sinds gister ook wat last zo aan de zijkant maar niet konstant. hi zei al het alleen is met draaien en lopen ed dan is het bandenpijn maar is het er ook als je gewoon rustig een boek zit te lzen kan er meer aan de hand zijn. hij heeft dus wel ff gekeken en alles zag er goed uit. maar zal dus voor de zekerheid ffl aten checken.
Ik heb 2 paracetamol gehad tussen de middag, maar ze werken nog steeds niet, ik voel mijn buik constant, het is de hele tijd een zeurende pijn met soms felle uitschieters, en het zit nu aan de onderkant (linker), mijn zijkant en het trekt naar boven. Ik kan gewoon naar de wc, doet niet pijn ofzo en heb ook geen aandrang om meer te plassen. Maar ik durf eigenlijk niet echt om te bellen, straks moet ik langskomen en ik werk hier nog niet zo heel erg lang en ik ben al een keer eerder weggegaan omdat ik me gesneden had en hechtingen nodig had, maar ik wil niet het gevoel krijgen dat ik me aanstel. Of dat ze hier denken dat ik me aanstel. Dus zit in dubio. aan de ene kant wil ik graag weten wat er aan de hand is, maar als het alleen "maar"bandenpijn is dan weet ik zeker dat ze me een aansteller vinden. En mijn baas is nu niet meteen de makkelijste persoon. dus daarom zie ik er misschien ook wel tegenop, om het ziekenhuis te bellen.
Tja...lastig is dat hè!? Ik herken het heel erg wat je zegt over je werk. Ik voelde me vorige week helemaal niet lekker en durfde niks te zeggen omdat ik bang was dat ze me een aansteller of zwak zouden vinden. Maar nu gaat het om jou en jouw kindje! Als jij je druk maakt dan zou ik zeker bellen! Misschien kan je wel na je werk komen. Je zo druk maken is ook niet goed...hopelijk durf je zo te bellen. Liefs
Je bent zwanger daar moeten ze begrip voor opbrengen dacht ik zo.als je ergens niet zeker over ben zou ik gewoon bellen. het gaat immers om je kind. je baan is ook heel belangrijk dat begrijp ik wel maar er word altijd gezegt je kan beter 3 keer voor niks komen als 1 keer te laat. en je baas zal begrip moeten tonen voor je situatie en idd mischien kan je wel na je werk komen hoe dan ook gezondheid voor je werk groetjes sanne ps ook als zwangere vrouw heb je rechten
Hoi bedankt voor jullie antwoorden, Ik heb niet gebeld, ik ben thuis op de bank gaan liggen met een kruik en toen zakte het af, volgens de fysio kan het gebeuren dat ik daar last van krijg omdat ik verkeerd loop door rugpijn. Ik span dan de spieren in mijn buik meer aan en die konden het schijnbaar die dag net even niet hebben, en verkrampten daardoor helemaal. Dus moet opletten op hoe ik loop/zit/lig etc. Ik hoop alleen dat het niet zo heel vaak voorkomt, want was best wel vervelend. Gr. Allyssa
Okee, goed dat je even rust hebt genomen! Ben je eerder weg gegaan van je werk dan? Zeiden ze nog wat of viel het mee? Ik heb die bandenpijn helaas sinds 3 weken al. Kunnen hele gemene steken zijn!!!