Zwanger maar geen ideaal huis...Midden in de stad.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ann80, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Wat zijn we blij veel sneller dan verwacht zwanger mogen worden.

Mijn vriends huis staat al een tijd te koop maar die hebben we gelukkig even lkkr kunnen verhuren in de tussentijd en we wonen heerlijk in mijn huis al een tijd.

Een leuk huis met een extra kamer en groot balkon etc etc. Was mijn droomhuis zo midden in het leven samen met mijn lover...
    Alleen het zit echt midden in de stad. Hier is echt zeker tot een uur of negen leven op straat op sommige avonden en nu ik zwanger ben denk ik inneens "owww jeee"

Ik ben zelf opgegroeid in een boerengehucht zonder zelfs maar een politiebureau :D

Nu wordt me verteld daar helemaal niet druk over te maken aangezien baby's wennen aan de omgeving waar ze leven en dat als normaal zien...

Heeft iemand ervaring ...?

Liefs,
    de toch inneens verdwaalde boerendochter ;););)

2. Bri

Bri Niet meer actief

Voor een kleine baby maakt het echt helemaal niks uit waar z'n wiegje staat; als jij maar in de buurt bent!
    Lawaai wennen ze snel aan. Ik woon niet in het centrum of zo, maar in een grote, drukke vinexwijk, maar hier sjezen vaak genoeg sirenes voorbij (brandweer, politie, ambu) of er is ander geluid van buiten. Merkt die kleine helemaal niks van, hij slaapt er gewoon doorheen.
    Tegen de tijd dat ze zelf buiten gaan spelen wordt het waarschijnlijk wel wat anders, maar voor nu is het perfect.
    M'n nichtje is echt midden in de stad opgegroeid. Als kind (6-14, zo ongeveer) vond ze dat niet leuk omdat ze nooit zelf naar buiten mocht, maar als kleintje had ze er geen last van en als puber vond ze het juist weer fantastisch.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam