Al een aantal dagen is mn man niet erg gezellig tegen mij en dan druk ik me nog zachtjes uit. Als ik niet snel genoeg iets doe dan schiet hij al vreselijk uit zn slof en krijg ik vanalles naar mn hoofd geslingert dat ik maar weer eens wat moet doen in huis en daarnet kreeg ik zelfs het woord mongool naar mn kop gegooid dat is toch niet normaal meer! Heb een bevalling gehad die normaal met een keizersnede had gemoeten omdat hij scheef lag en er met geen mogelijkheid langs had gekund. De verloskundige van het zh heeft hem op de een of andere manier recht weten te leggen en na 1,5 persen kwam hij gezond en wel ter wereld. Het was heel zwaar en ben behoorlijk ver weg geweest. Ik ben dus ook nog behoorlijk zwak en heb veel slaap nodig. Dit begrijpt hij niet en hij vind dat ik overdag maar moet slapen (met nog een dochter van 4 die naar school gaat) omdat hij werken moet. Heb er ook een borstontsteking bij waar ik een kuur voor heb en het advies van de kraamverzorgster en de vk is dan ook veel rust. Ik heb dus vandaag gewoon zelf 2 trappen op kunnen sjouwen voor de babywas en het hele aanrecht staat vol met de vaat en hij laat het gewoon staan. Ik trek dit niet meer en weet me geen raad meer