Goedemorgen, Ik heb de eerste weken echt een bolle, opgezette buik gehad, alsof ik een paar maand verder zou moeten zijn. Ik weet dat dit puur komt door de hormonen, maar mijn buik is nu bijna helemaal verdwenen. Betekend dat dat de hormonen minder zijn en dat het niet goed zit? Of kan dit ook andere redenen hebben? Maak me er best wel druk om.
Hier ook hoor. Volgens mij komt dat omdat je darmen weer een plekje hebben gevonden. Dat was waar je in eerste instantie een buikje van had. Wanneer heb je je eerste echo?
Fijn dat dat blijkbaar gewoon normaal is. Was er in het begin zo zeker van dat het dit keer goed zat, maar nu komt de onzekerheid. Ik heb volgende week donderdag de eerste echo. Jij al een echo gehad?
Oh, wat fijn om te lezen allemaal. Bedankt voor de reacties! Mijn darmen zullen dan wel een ander plekje gevonden hebben.
Ja, ik heb al drie echo's gehad doordat ik bij de gyn loop. Maandag de vierde. We hebben het hartje ook al gehoord. Ben nu wel weer zenuwachtig hoor.
In het begin kon het bij mij per dag verschillen. De ene dag vreselijk opgezette darmen, de volgende dag niets. Had er misschien ook mee te maken wat ik had gegeten. Ik reageerde nogal heftig op van alles en nogwat. Als het buikje wat je rond 16 weken of zo hebt in eens verdwijnt, dan zou ik me zorgen gaan maken. nu niet.
Darmen! Ik dacht eerst ook al een buikje te hebben (ben vrij slank dus viel wel op) maar echt darmen want rond week 9-10 werd dat minder en nu zie ik echt de bolling komen van een beginnend buikje Geen zorgen dus, helemaal goed!
Ik maakte me met 7 weken ook al druk om die buik, hoe lang kan ik het nog verbergen (voordat t grote nieuws bekend gemaakt mag worden), maar met week 8 verdween het opgezette weer en nu (10 weken) zie je er nog niks van
Grappig dat meer mensen dat dus ook hebben, ik kan het me totaal niet herinneren van de eerste. Misschien had ik toen nog buikspieren? Haha
Heel herkenbaar! Ik had de eerste weken echt een dikke buik. Met 11 weken verdween mijn buik en ben nu bijna 16 weken en mijn buik is nog steeds niet te zien. Je zou niet zeggen dat ik zwanger ben en niemand heeft t door dat ik zwanger en.