Hihi ik lees net deze berichten! Was echt spannend hihi maar nu toch echt zwanger!! Gefeliciteerd meis goed van je dat je toch echt een echo heb laten maken en hebt door gezet! Ik ben benieuwd naar de rest van je verhaal en hoe ver je bent hihi
wauw zeg gefeliciteerd!! ben heel benieuwd naar je verhaal.. heb precies t zelfde namelijk ook een bolletje vaaak plassen maagzuur etc
Gefeliciteerd!!! Ik ben heel benieuwd naar het verhaal en hoe ver je al bent veel plezier met vieren!!
heb meegelezen en was benieuwd naar de afloop... gefeliciteerd! zoe je maar dat het soms raar kan lopen! en nu genieten... (wel heel nieuwsgierig hoe ver je bent trouwens...)
Wat een verhaal!! Gefeliciteerd! Zorg nou maar dat je snel je pasje in handen hebt zodat je zonder problemen doorverwezen kan worden naar het ziekenhuis moest dat nodig zijn. Ik respecteer dat je op je eigen lijf wil vertrouwen maar het menselijk lichaam kan soms best een beetje hulp van een arts gebruiken.
Ik las ook al mee, wat een verhaal zeg! Ik weet dondersgoed hoe het werkt als Nederlander in een ander land, het gaat echt heel erg anders. Hier werkt het ongeveer hetzelfde, om hier naar de huisarts/ziekenhuis te kunnen heb je een pasje (soort van burgersnummer) nodig. Dit wist ik en heb het direct aangevraagd toen ik hierheen verhuisde. Het duurde nog 3 maanden.. En over negatieve testen terwijl je zwanger bent, dit is zeker mogelijk. 2 keer gebeurd in mijn directe omgeving. Mijn tante ging naar het ziekenhuis omdat ze dacht dat ze een blindedarmontsteking had, bleek dat ze aan het bevallen was en ze wist niet eens dat ze zwanger was! Hetzelfde is gebeurd met de tante van mijn vriend. Ben ook heel benieuwd naar hoe het afliep! Hartstikke gefeliciteerd meid!
Daar ben ik weer..... Het dringt nu pas echt tot me door. Wat een bizarre afgelopen 24 uur, zeg. En eigenlijk ook de weken ervoor. Iets in me zei dat het echt zo was... intuïtie blijkt bij mij overhand te nemen, ookal verklaren veel mensen me daarvoor voor gek. Wauw. Sorry. Ben helemaal van de wereld. De arts vertelde mij dat we ruim 3 maanden zwanger zijn, de bevruchting moet dan halverwege mei hebben plaatsgevonden... het ziet er allemaal goed uit, hoewel we natuurlijk niet wisten dat ik een kleintje in me droeg en ik af en toe wat heb gedronken, waar ik me gisteravond druk om ging maken. Dan komt ineens alles tegelijk en dacht ik dat ik 1000 en 1 dingen fout had gedaan. Gelukkig kon mijn vriend mij geruststellen (''alles zag er toch goed uit?'') en kan ik nu echt genieten. Het is een vreemde gewaarwording en ik wil nog veel meer weten en op een rijtje zetten, de arts sprak engels (so so) maar kon niet al mijn vragen beantwoorden. Hij vertelde me wel over dat tests niet altijd betrouwbaar blijken, dit schijnt steeds vaker voor te komen, ik was namelijk niet de eerste!! En hij gaf me een compliment over mijn standvastigheid. Dat is leuk om te horen Daarnaast verlies ik waarschijnlijk bloed omdat mijn lichaam niet ''weet'' dat ik zwanger ben, dit zou op den duur 'moeten' stoppen maar hoeft niet altijd. Ook dat komt vaker voor blijkbaar... Ik vind het spannend wel, want over 9 dagen zou mijn NOD zijn (nou ja, is het nog steeds dus want liever word ik niet ongesteld deze keer ) en ik hoop dus dat ik geen bloed verlies. Mocht ik erg veel bloed verliezen of pijn hebben dan moet ik meteen bellen. Anders is er geen reden tot zorgen of paniek, zei de arts. Het is wel onzekermakend hoor, ik zou liever niet ongesteld worden en een positieve test hebben, maar who cares, IK BEN ZWANGER Volgende week gaan we terug, voor meer info, kunnen we rustig praten, en andere dingen regelen, het was er nu retedruk blijkbaar, waardoor er weinig tijd was eigenlijk, bovendien ging zowat alles langs me heen want ik was gewoon zo in shock... haha! Dankdankdank voor alle felicitaties en de geweldig lieve berichten en dan rest me nog te zeggen, zonder in mijn enthousiasme anderen valse hoop te willen geven....: in the end kun je altijd het beste op jezelf vertrouwen, ik ben het levende bewijs. Ik vlieg verder op mijn roze wolk... en wens iedereen heel veel succes en sterkte met alles, hopelijk hebben jullie ook snel een wondertje (of wonderlijke verhalen zoals deze )
Waauw wat een verhaal zeg !! Super joh! Dikke proficiat !! Hopelijk kan je alles regelen dat je toch kan bevallen ed daar, als je al pasje moet voor een gewone bloedname. Raar! Maar hé! Genieten nu !!!
Mijn moeder was de eerste 2 maand van haar zwangerschappen ook altijd nog ongesteld, minder dan 'normaal' maar nog steeds genoeg om geen argwaan te krijgen. Toch was zij wel echt zwanger van mijn broer en mij Het veranderde trouwens wel omstreeks de derde maand, toen kreeg ze niet meer van die bloedingen. Hopelijk is dat bij jou ook zo Veel plezier op de roze wolk!
Oh wat een super verhaal zeg! Bij drie maanden dan heb je dus ook een mooi hartje zien kloppen toch? Gaaf man! geniet ervan!
Wat een verhaal zeg, hoe bijzonder! Goed dat je op jezelf hebt vertrouwd. En natuurlijk, van harte gefeliciteerd!!