Buik wordt steeds dikker...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Happyhippie, 2 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elfje22

Elfje22 Actief lid

16 feb 2011
    349
    0
    0
    Wauw wat een mooi en bijzonder verhaal! Gefeliciteerd meid, geniet van het groeiende wondertje in je buik :)

2. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik heb het vanaf het begin gelezen en net als bij anderen dacht ik eerst ook, nee man, dat zit in d'r hoofd.
    Maar nee hoor. Je hebt straks een prachtig verhaal te vertellen aan je kleine hummel. Geniet van je zwangerschap :D

3. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Zo, wat een verhaal en een mooie uitkomst natuurlijk. Enne, nu wil ik die babybuik van je ook wel eens zien!

4. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Gefeliciteerd!! Wat bijzonder!!

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Hoe is het nu met je? Zijn jullie nog terug geweest?

6. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Het hele verhaal gelezen en idd ook ik dacht, nee toch, dat is omdat je het graag wil...toch... was zo blij om te lezen dat je toch echt zwanger bent!
    Gefeliciteerd!!! En zo zie je maar dames, vertrouw op je intuïtie! Die is bij de meeste heeeel sterk, dus als ik mag vertrouwen op de intuïtie van de vrouwen om mij heen ben ik binnen 4 maanden zwanger :)

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik heb je verhaal + de reacties net helemaal gelezen en had zomaar het gevoel dat het goed ging aflopen:)
    Van harte gefeliciteerd met dit wonder!
    Ik hoop ook iedere keer als ik ongesteld word dat ik toch zwanger ben zonder het te weten haha:D en dan sta ik voor de spiegel en denk ik 'is mijn buik echt niet dikker dan hij was? haha

Geniet er lekker van!

Deel Deze Pagina