Verschrikkelijke kiespijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pugga, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Vorige week begandeld voor een wortelkanaalontsteking linksboven en afgelopen maandag weer. Dit doet nog steeds pijn. Maar nu ook rechtsboven verschrikkelijke pijn. Kword echt helemaal gek. Wat kan ik doen? Nu? Morgen gelijk de tandarts bellen in iedergeval.

Kan ook niet eten en heb honger!

Pfff als ik dit al niet kan hoe moet dat dan straks met bevallen?

Groetjes

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bah wat vervelend zeg. Hopelijk kunnen ze er vandaag wat aan doen!

Mijn moeder zegt altijd: ik beval liever dan dat ik naar de tandarts ga. Ik ga ervanuit dat bevallen pijn doet, maar dat het iets natuurlijks is wat je lichaam wel aan kan. Misschien naief, maar goed we zullen het over een paar weken zien.!

Ik wens je sterkte en maak je niet te druk over je bevalling.Lekker genieten!

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik ben dan niet zwanger maar ik ben gister ook bij de tandarts geweest, kies trekken.
    Nadat de verdoving uit gewerkt was enorme pijn, manlief boos met de tandarts gebeld en uiteindelijk pijnstillers gehad.
    Volgens de gebruiksaanwijzing mag je deze ook gebruiken tijdens zwangerschap.
    Dus zou idd even je tandarts bellen.

4. Pugga

Pugga Bekend lid

15 mrt 2012
    740
    4
    18
    Nou weerterug kheb ontspken tandvlees, flink ontstoken nu flink flossen en hopen dat het overgaat anders krijg ik een kuur. Mag een pijnstiller nemen als de pijn te erg wordt. Maar ja wat voor pijnstiller.

Hij zei dat het voelt als kiespijn maar kan er helaas weinig aan doe .

En ik ben al zo'n schijterd als het om gebitsproblemen aankomt. Ben zo bang voor de tandarts en nu al 3 x geweest in 2 weken tijd

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik zou even informeren naar een antibacteriele mondspoeling, eventueel listerine.
    Dat helpt weer een beetje.

Heel veel succes

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dit staat bij mijn verloskundige op de website:
    Als u pijnstillers wilt slikken kan dat. U mag paracetamol slikken, met een maximum van 6x 500mg per 24 uur. Voor andere pijnstilling neemt u dan eerst contact op met uw verloskundige, huisarts of de apotheek.

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Je mag gewoon paracetamol slikken hoor! Geen enkel probleem, net wat saar zegt: 6x 500 per dag. Ik slik op het moment zelfs 8x 500 per dag en dat kan ook geen kwaad.
    Sterkte en succes!

Deel Deze Pagina