Heb vandaag voor de eerste keer mijn buik zien bewegen Ik voelde de Baby echt goed en dacht even kijken of ik iets zie ook en jaja , zag mijn buik bewegen Was Super gewoon
Mooi is dat hé? Geniet er nog maar van, want je gaat het echt missen na de bevalling (of het moet te pijnlijk worden )
De laatste drie dagen voel ik mijn baby ook veel duidelijker. Maar ik heb er nog niet opgelet of mijn buik ook beweegt. Ga ik vanavond maar doen,
Ja is leuk om te zien hè. Wacht maar tot je wat verder bent. Mijn buik was af en toe net een "golfslagbad" . Silly
De eerste keer dat ik mijn buik zag bewegen, vond ik ook zoooo super, dat ik regelmatig voor de tv zit met mn trui wat omhoog als ons meisje flink actief is dat ik alles goed kan zien!! Het blijft een geweldige ervaring!! Liefs Carry
Haha, heb er ook op gelet en ja hoor, 't is net een alien in mijn buik, beetje eng ook wel. Kan me bij de 1e niet zo goed herinneren dat ik toen gekeken heb. Mijn man vind het wel ook erg spooky! Maar ja, die held vind voelen aan de buik eigenlijk al eng. Het idee dat hij een kindje in mij kan voelen. naja, mannen en hun ideeen, kan er soms ook geen hoogte van krijgen Groetjes van Kiki
tof he ik verlang daar ook erg om hoor! t'is wel nog even wachten voor mij!! geniet er maar van! ik weet nog van de vorige keer dat je dit enorm mist na de bevalling!
Ja te gek gevoel is dat he! echt zo gaaf. Laatst zaten mijn man en ik in bad, en toen zagen we mijn buik gewoon bewegen en water ging alle kanten op! zo een geweldig gezicht!!! Nu zie ik het echt elke dag bewegen als ik op de bank zit. Heel erg leuk en zeker iets wat ik na April ga missen...
Ja hè is echt raar ook als je kijkt dan zie je echt zo je buik gaan en dan weet je dat er een klein wezentje in je buik zit hihi zich te amuseren ..