afvallen !

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkelies10, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik heb een vraagje
    zins dat ik zwanger ben ben ik ondertussen al ruim 5 kilo afgevallen ben van 55/56 naar 50 gegaan
    heb ook weinig eetlust als ik wil gaan eten word ik opeens misselijk en krijg ik zo'n vol gevoel
    weten jullie of dit kwaad kan ?

(meer voormezelf denk ik ) want heb vandaag een echo gehad en zag er super uit was heel erg druk in me buik en verder als gedacht !

hoop dat jullie antwoord weten?

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nee volgens mij niet. Het kindje neemt van jou wel wat hij/zij nodig heeft!

Ik was in het begin ook 4 kg afgevallen.. nou dat zit er nu wel weer bij hoor ;) hihi

3. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ik ben nu inmiddels sinds ik zwanger ben al dik 2 kilo kwijt door de misselijkheid, heb nu van de huisarts tabletjes hiervoor gekregen maar dat ik nu honger heb nou nee...
    Zal vanzelf wel weer komen hoop ik, gelukkig heb ik wel iets reserve van mezelf ;)

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    dat heb ik dus precies zo, ik ben bijna 13 weken zwanger en ook door misselijkheid en weinig eetlust ongeveer 5 kilo afgevallen.
    het zou geen kwaad kunnen, bij ons groeit ons beebje ook gewoon goed hoor.
    Vorige week een echo gehad en volop leven en goeie hartactiviteit en goed gegroeid.

5. Marsshi

Marsshi Actief lid

20 jun 2007
    105
    0
    0
    Het kan geen kwaad hoor. Ik woog voor ik zwanger was 93kg... nu ben ik 32 weken zwanger en weeg 90kg.... vanmorgen nog een echo gehad. De beeb is goed qua grootte... So don't worry

6. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    bedankt voor jullie antwoorden

ik denk ook idd dat de baby er niet veel last van heb maar ikzelf op een gegeven moment wel denk ik
    omdat je natuurlijk ook verminderde weerstand enz krijgt
    ik zit nu al weer helemaal onder de koortsuitslag op me lippen

ik heb vandaag wel gravitamon gekocht!
    dus hoop maar dat het wat helpt

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Balen he? je lichaam moet zich echt helemaal aanpassen.
    Komt wel goed ;)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ik ben nog niets aangekomen, in t begin afegvallen door misselijkheid en braken. Gaf niets, kleine groeit goed... maar de VK zei dat ik wel op moest letten en het ff moest zeggen als ik "ineens" erg af ging vallen.

Dus ik zou t voor de zekerheid ff in de gaten houden en ff zeggen tegen je VK of Gyn de volgende keer. Dan houden ze de groei van de kleine ff in de gaten en inderdaad ook jou gezondheid, zodat je geen tekorten krijgt etc.

Maar inderdaad ukkie neemt vaak wel van jou wat hij/zij nodig heeft :D

9. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    Ja ik was ook eerst 5 kilo afgevallen. Kon niks binnen houden. Was de hele tijd misselijk of als ik eten rook wilde ik het niet meer.
    Gelukkig gaat het iets beter en ik heb het weer ingehaald. :)

Deel Deze Pagina