ik heb een angel sound en probeer ik te kijken of ik misschien het hartje al kan horen, kon bij de verloskundige al.. maar ik ga over mijn buik heen en ik hoor een soort, ja hoe omschrijf je dat zoef zoef geluid, aan beide kanten in mijn buik maar aan de rechterkant sterker, maar het klinkt niet zoals bij de verloskundige..dan is dit niet het hartje toch?
Dat zoef zoek geluid is je eigen hartslag, die van je baby is idd net boven je schaambeen te zoeken of misschien net 1 mm hoger..
Ook niet TE laag zoeken hoor, de eerste x ben ik een uur bezig geweest omdat ik eigenlijk te laag zocht. Millimeter voor millimeter zoeken ook. Als je 'm eenmaal hebt dan vind je 'm daarna makkelijker.
dat zoevende geluid kan ook beweging van de beeb zijn. Alleen als je de beweging hoort dan zou je het hartje daar in de buurt ook wel moeten horen.. Als de beeb beweegt klinkt et alsof je met een golfplaat staat te wapperen (zo omschreef iemand het aan mij en dat vind ik er echt op lijken) Je beeb kan ook ergens helemaal aan 1 kant verstopt zitten, gewoon goed afzoeken en genoeg gel gebruiken want als de geleiding niet goed is hoor je minder.
Ja, dat zoefzoef geluid is het hartje. Je zult het per week steeds duidelijker gaan horen. Tenzij hij/zij lekker eigenwijs is en weg blijft zwemmen, haha.
M'n man en ik hebben onlangs het geluid opgenomen van de Angelsound. Als je wil vergelijken, dit is de link: YouTube - Hartje (17-2-2011)
Dacht ik probeer het even, omdat ze bij de verloskundige ook het hartje konden horen met zo'n ding op mijn buik. Alleen zij had hem in 2 minuten. en mij is het tot nu toe niet gelukt
Nee dat heb ik dus echt niet gehoord...denk dat het de mijne was wel zelfde zoefzoef wat zwakker en niet zo snel
Wat jij hoort is je eigen hartslag, de doorbloeding van je baarmoeder zeg maar... Het hartje van de kleine klopt inderdaad een heel stuk sneller. Succes met zoeken!
Ik hoop dat je hem kunt vinden Ik zoek nog steeds De baby trapt als een debiel maar heeft blijkbaar geen hartslag
Apparaat van de VK heeft een hogere frequentie, daardoor zijn de geluidsgolven eerder/beter te horen. Denk dat je idd nog even moet wachten...
Het hoeft niet perse vanaf 15 weken hoor, ik heb hem vanaf 10 weken kunnen vinden. Ik ging de 1e paar keer op mijn gemak op bed liggen en als ik de angelsound op zijn hardste zette hoorde ik in de verte het hartje snel kloppen en dan ging ik mm voor mm verder zoeken tot ik het duidelijk had gevonden. Het kan zijn dat je het misschien iedere net mist met de angelsound, het ding van de vk is veel gevoeliger. Anders over een paar daagjes nog eens proberen. Ik moest in het begin echt de angelsound boven mijn schaambeen zetten en dan naar beneden richten, uk lag net achter schaambeen.