Nu ik bijna 9 weken zwanger ben komt de misselijkheid en pijnlijke borsten ineens opzetten, ik had dit niet meer verwacht! Zijn er meer vrouwen bij wie de kwaaltjes pas later kwamen?
Ja ik heb ze niet vanaf hetb begin af aangehad vanaf wanneer weet ik niet meer maar toen het eenmaal begon stopte het ook niet meer heb nu nog last van misselijkheid
Ik ben nu 7 weken zwanger, en tot nu toe niet echt last van misselijkheid, af en toe met vlaagen. En mijn borsten waren eigenlijk al pijnlijk voordat ik wist dat ik zwanger was. Ben zelfs naar het ziekenhuis geweest voor een borst foto, omdat ik er een gigantische bult in had zitten maar dat was dus een melkklier. Dus het kan allemaal nog wel later komen, Dikke kus Fennita
Hier ook niet bekend. Mijn borsten waren inderdaad al pijnlijk een week voordat ik mocht testen en ik ben nooit echt misselijk geweest ... lucky me ... Sterkte ermee ! Groetjes, Nikki F
ik had van het begin af pijnlijke borsten. misselijk werd ik pas rond week 10 (en ik maar denken dat dat me bespaaard zou blijven )
Bij mij was het met 7 weken zo, ik heb niet eerder door gehad dat ik zwanger was en ook geen misselijkheid en zere borsten, maar wel moe moe moe!
ik allen dat mn borsten zeer doen verder nergens last van gelukkig,nog niet teminste! groetjes krulliewullie succes allemaal
jeetje ik hoop niet dat ik ook nog misselijk ga worden als ik de reacites hierboven zo lees. Wel heb ik ook last van mijn borsten...gisterenavond kon ik niet normaal bewegen of bukken...kreeg steeds een harde steek aan de zijkant vn m´n ene borst..net alsof er een naald werd ingestoken! aan de andere kant had ik er geen last van...