buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hinata, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier pas een echt duidelijke zwager buik vanaf een week of 20 hoor. En rond de 34 weken vervloek je hem want dan word het rondzeulen ermee ;)

2. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hier ook pas veeeeeel later een beetje een buik hoor!. Tot 30 weken was het nog zo beschaafd dat mensen dachten dat ik pas drie maanden zwanger was..

Je merkt vanzelf wel dat ie groter word. En als ie het is... Oei... dan hoop je dat ie gauw weer kleiner wordt ;)

3. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Vandaag 15 weken, en ik voel wel in mijn onderbuik een harde bobbel en daardoor komen mijn darmen wa omhoog, maar een echt zwangerschapsbuikje.....
    nee dat heb ik ook nog niet
    Ik maakte me ook al zorgen haha
    Ik kan niet wachten tot het zover is

4. Bloemie

Bloemie Bekend lid

7 jul 2006
    666
    0
    0
    Heeel herkenbaar!

Bij mij zie je ook geen "zwanger-buikje". Het is net of ik heel veel heb gegeten. En ik moet volgende week in bikini :S. Hoop dat hij snel wat ronder gaat worden.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik heb zelf geen overgewicht maar bij mij zag je het ook pas goed met 18weken... dan zag je tenminste dat ik niet gewoon dikker was geworden maar echt zwanger haha.. als dit je eerste kindje is is het helemaal niet raar dat je nog niks ziet.. meestal krijg je rond de 20e week een groeispurt en zal je het zeker gaan merken...

6. Hinata

Hinata Actief lid

22 nov 2009
    148
    0
    0
    Ik maak me gewoon zorgen dat er dan iets mis is met het kind, ben blij als ik de 29ste weer naar de verloskundige kan!

Zolang de baby maar gezond is dan vind ik het goed, maar die buiken vind ik allemaal zo mooi haha maarja dat is natuurlijk niet het belangrijkste ;)

Deel Deze Pagina