Zoals de titel al zegt ik word gek van mezelf!!! Altijd een cyclus van 28 dagen.. Vandaag dag 28 niets te zien. Normaal als ik ongesteld word altijd pijnlijke borsten nu niets! Alleen een trekkerig gevoel in mn onderbuik en soms wat lichte krampen! En ja ik weet t een test zou t moeten zeggen maarrr ik durf niet te testen en heb er ook geen 1 in huis zodat ik kan testen Maarrr oohhhh zou t dan toch na 18 mnd zo zijn?? Op t randje van de MMM..???????
Spannend Apotheek is nog wel open hoor en de supermarkt en de blabla.... Nee das gemeen, maar kan me heel goed voorstellen dat je het niet meer durft, ken het gevoel! Nou morgen testen, en hoop voor je op een dikke vette positieve test!!!
Ben idd instaat om nog even snel langs de supermarkt te rijden... Maar omdat er een drogist naast zit verkopen die geen testen
Maar je hebt ook potjes waar je in kan plassen, eventjes in de koelkast, heel snel naar de winkel en dan is het nog bijna vers Of je gaat snel je bed uit en houd je plas op Hahaha.
Yay! Ik zou bijna met je mee doen, maar heeft nu nog niet echt zin he Maar wel 't zelfde bij ons, verwacht dat het hier ook de laatste ronde voor de MMM is! Spannend hoor, zet je wel even een uitslag in dit topic?
Hahaha Ja wij hebben de eerste onderzoeken al gehad.. Zit nu mn ongi af te wachten voor mn kijk operatie maarja die komt niet..!! En ja natuurlijk laat k het weten
Ik heb er altijd wel een op voorraad liggen... Ik kan namelijk ook niet wachten Misschien gelijk 2 halen mocht hij niet positief zijn heb je er nog 1 over! succes!!