grappig dat het zo snel kan gaan nu met 20 weken lijkt het soms net of ik elk moment kan bevallen dat vind ik nu iets minder ,maar aan de andere kant hoop ik dat ik straks even minder snel groei maar ja zolang alles maar goed gaat met de kleine dan maakt het me ook eigenlijk niet uit
Ik heb ook een buikje maarja heb van mezelf ook al wat spekkies maar goed hij voelt en ziet er toch anders uit als normaal het zit op een andere plek en is ronder, harder, ik heb foto's in mijn album staan, dit is mijn eerste kindje (ben weleens eerder zwanger geweest maar heb ik miskraam gehad toen het nog heel erg pril was dus dat heeft er weinig mee te maken, maar heb al van mensen gehoord dat ze iets aan mijn buik zagen! en dan ben ik pas 6 weken!)
Ik vind dit leuk om te lezen....jullie buiken. Ben benieuwd bij mij als ik ooit zwanger raak. Als ik mijn buik uitzet lijk ik ook bijna uitgeteld En ik ben niet heel flink ofzo.
Wel, ik heb vandaag ook een heel ronde buik, maar ik ben normaal gezien niet zwanger, kan ieder moment ongi worden. Echt vervelend zo'n rond buikje (terwijl het normaal erg plat is), want zo gaan mensen nog dingen denken... (Foto's staan ook in mijn album)
ja idd dat is wel erg ja.. maar hopelijk is het raak deze keer speeters... nou ik had weer een platte buik nu issie echt groot hoor voor nog geen 6 weken.. mn man komt bijna thuis even vragen of die een foto maakt van de buik....
Ja moet je zeker doen! Ben benieuwd naar je foto! Wat kan een lichaam toch vreemd doen, maar voor zo'n prachtig wondertje...
Dat had ik ook meteen....toen ik 6 weken zwanger was kon ik mijn eigen broeken al niet meer aan...ik werd heel snel heel dik. Mensen vroegen ook mijn hele zwangerschap door aan me of ik een 2ling of zelfs 3ling kreeg Hebben heel veel vrouwen...niks raars aan. Zegt niets of je een meerling krijgt.
Hai hai, Ik had ook bij mijn tweede dat mijn buik al gigantisch was vroeg in de zwangerschap ik moest met 8 weken een positie broek aan. Je baarmoeder groeit gewoon veel sneller omdat het natuurlijk al eens geheel is opgerekt . Nu bij de derde valt het allemaal erg mee maakte mij ook erg onzeker . Heel lang zag je niets en nu zie je echt dat ik zwanger ben, ik heb heel lang mijn normale broeken aangekunt heel bizar terwijl mijn baarmoeder zo zei de VK wel heel snel groeit maar dan nu meer omhoog en bij mijn jongste naar voren omdat mijn placenta niet goed lag. Ik vind het zo leuk om al die mooie buiken te zien van anderen zoveel verschil van al die wondertjes. xxx jet
Ik heb vandaag de eerste positiebroek maar aangeschaft,en wat zit die heerlijk zeg. Mijn eigen broeken knellen zo tegen mijn buik. Thuis gaat dan snel de broek uit en hop in de trainingsbroek Maar ik ga snel nog meer positiebroeken inslaan, wat een verademing
Wauw Christel, jij hebt inderdaad al een mooi buikje! Misschien wel vervelend als je nog niet wilt dat ze het zien, maar langs de andere kant toch ook een reden om trots te zijn hé?
Ah, hoi Hester Wel, het is nog steeds hetzelfde, maar ik kreeg al reacties dat er wel meer mensen zijn die voor hun ongi zo'n opgezette buik hebben. Ik heb gisteren mijn laatste pil genomen dus vanaf morgen kan mijn menstruatie beginnen, hopelijk neemt daar de zwelling mee af. Anders heb ik echt wel een probleempje denk ik, als het al overeenkomt met iemand van 20 weken . Op een zwanger buikje zou ik erg trots zijn, maar op dit buikje...? Liefs, Sandra
ik ben er ook wel trots op alleen ik heb nog geen echo gehad en wil het pas daarna aan iedereen vertellen ten slotte weet je dan pas dat alles goed zit toch