Buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by Pookie, May 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ja hé, we hebben de kaap van 10 pagina's bereikt ;)

Alle geluk dat er inderdaad webcams bestaan, en msn, maar ik kan me voorstellen dat de schoonmoeder en schoonzus het heel erg vinden! Zeker omdat familie voor hen toch erg belangrijk is waarschijnlijk? (nu ja, voor iedereen natuurlijk, maar ik heb enkele turkse vrienden en die hebben meestal zo'n hechte en warme familieband, prachtig!) Mehmet zal hen ook wel missen waarschijnlijk!

Ja, Mehmet zal wel trots zijn met zijn harem, fijn ség, allemaal meiden ;)

2. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Ik wou je ook nog eens bedanken Jessica, het valt me op dat je overal op dit forum zo'n lieve en bemoedigende berichtjes voor iedereen post, echt super lief! Mensen hebben geluk hoor, met zo'n vriendin als jij!

3. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ja, wij nl hebbenook wel een band maar toch ''anders'', zo hebben ze contact met een achter achter neef bv.
    Hij mist ze ook heel erg, z'n moeder belt ie zowiezo bijna elke dag ;)

4. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Prachtig dat dat mogelijk is met de moderne snufjes, dat maakt in contact blijven toch iets gemakkelijker!

Woont hij al lang in Nederland?

5. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    Heb even geslapen, Zara lag op bed dus....

Hij woont nu drie jaar in Nl.

6. Baukje81

Baukje81 Lid

Dec 29, 2006
    63
    0
    0
    Noord-Nederland
    Dag lieve meiden,
    Ik werk zo onregelmatig dat ik soms twee dagen achter elkaar niet op internet ben, maar ik ben er weer.
    Ik vind het zo fijn om te lezen hoe lief jullie zijn. Dat doet me goed hoor ;) . Aangezien ik me al niet zo fijn voel de afgelopen dagen. Als ik op het werk ben denk ik er niet aan (euhm niet altijd). Ik mis hem onwijs, ben gek op hem (en hij op mij, maar het was mijn keus), maar heb dit ook wel zien aankomen. Onze situatie waarin we een relatie hadden was nou niet bepaald een fijne. Ik wacht rustig af en ondertussen accepteer ik het maar gewoon (voor zover dat lukt), live goes on :rolleyes: .
    Maar voor alle meiden die ook lief mee praten, ik realiseer me wel dat ik niet zwanger ben, kan toch niet anders, maar vind het toch heel erg vervelend dat mijn buik zo dik/bol blijft en ik heb gemerkt dat er meerdere meiden zijn. Dus vind ik het fijn om met "lotgenoten" erover te kunnen praten (die natuurlijk ook graag zwanger willen worden). Ik wacht het allemaal maar rustig af, ga morgen weer naar de sportschool en hoop dat het allemaal over gaat. Zo niet, tja dan zal ik toch eens naar de HA moeten gaan. Er moet toch een reden zijn voor die mega buik (en het is echt geen vetrol).

Jullie zijn wel pijlsnel hoor haha, fijn om alles te lezen.

Liefs Baukje.

7. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Sandra,
    bedankt voor je lieve compliment!
    Pookie,
    ik hoop dat ze snel weten waar het door kom!

Lijkt me ook echt vreselijk als je buik om een of andere redenen in eens opzwelt,waardoor mensen denken dat je zwanger bent! :( Hopelijk dat de onderzoeken jullie snel verder helpen!
    En natuurlijk hoop ik dat er van de dames met een nu wat gezwolle buikje,snel een gezwolle buikje mogen hebben met een andere redenen!SUC6! ;)

8. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Dank je wel :D Heel lief van je!

9. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Weet er iemand al iets meer? Heb je al een bloedtest laten doen Pookie?

10. Pookie

Pookie Lid

Mar 22, 2007
    97
    0
    0
    Sandra, nee nog niet. Ik kan pas dinsdag. :( Blijkt dat ik een afspraak moet maken en eerstvolgende keer is dinsdag. Het duurt zo wel erg lang, maar ik kan er helaas niks aan doen.

11. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    Hou je ons op de hoogte?

jessica

12. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Goh, nog langer wachten ;) Hoe ons idd zeker op de hoogte! Ik duim voor je!

@ Baukje en anderen: hoe gaat het nu met jullie?

@Jessica: hoe is jouw echo geweest? Hoe was het met de vlekjes op de echo?

13. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    De vlekjes (cystes) zijn helemaal weg \:D/
    Ze zei alleen (gyn) dat de kleine aan de kleine kant is, 1 kilo.
    Maar nu zag ik op mijn zw kalender dat met 28 weken, de baby rond 1 kilo is :( vreemd dus.

En ze is al ingedaald ;)
    Dus al met al goed!

jessica

14. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Oh, dat is echt super goed nieuws! Heb je je toch zorgen om niets gemaakt doordat men het je verteld had, spijtig! Maar alle geluk dat alles goed is!

Heb je nu dat ze ingedaald is dan ook minder last van kwaaltjes? Of heb je er over het algemeen niet zoveel last van?

15. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Sandra, indd!
    Ben alleen heel erg moe, moest daarom ook bloedprikken voor m'n ijzer, zou smiddags de uitslag krijgen, maar niets gehoord :( dus denk dat het goed was?

Verder ''nog'' allles goed ;)

jessica

16. Baukje81

Baukje81 Lid

Dec 29, 2006
    63
    0
    0
    Noord-Nederland
    @ Jessica: Wat fijn dat de vlekjes weg zijn. Weer een zorg minder toch? Heerlijk dat je zwangerschap nu goed verloopt.
    Het is idd wel raar dat je nog niks van je bloedonderzoek hetb gehoord. Is het niet zo dat je zelf moet bellen dan? Toen ik een tijdje terug voor onderzoek (bloed en foto's) naar reumatoïde artritis moest, moest ik zelf bellen nl. Maar goed, als het goed fout zou zijn hadden ze je echt wel gebeld toch?

@ Pookie: Spannend meid, balen dat je zo lang moet wachten. Dat is niet fijn, wordt je alleen maar gespannen van. Ik duim voor je dinsdag. Hopelijk een goede uitslag. Hoe gaat het nu eigenlijk met je buik en klachten?

@ Speeters: Hoe gaat het nu met jou?

Hier verder alles wel goed. Voel nu een serene rust. Heb ook twee woelige jaren achter de rug. Is wel lekker zo (maar mis hem wel :( ).
    Wat mijn buik betreft, zit er nog steeds en is nog weer een tikkie erger. Als dit nog een tijdje aanhoudt, ga ik echt naar de HA. Kijk eerst het sporten ff aan (doe ik weer sinds donderdag :D ).

Nou meiden, doe rustig aan.

Liefs Baukje.

17. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    Spijkenisse
    @Baukje, nee hun zouden mij bellen :( maar mijn man zei al, geen nieuws is goed nieuws.

jessica

18. Pookie

Pookie Lid

Mar 22, 2007
    97
    0
    0
    Wat een goed nieuws Jessica! Super! Geeft zeker een heel opgelucht gevoel?

Wat vervelend Baukje dat je buik niets minder is geworden. Heb je je eetpatroon ook aangepast? Ben heel benieuwd of je snel verandering merkt!

Ik heb me de laatste week niet bezig gehouden met mijn buik. Dat was wel even heerlijk. Ben even een paar daagjes er tussen uit geweest en dat heeft me goed gedaan. Ik keek net weer even naar mijn buik en het is niets minder geworden. Alleen maar weer erger lijkt wel.
    Maar ik ga maar gewoon proberen me er niet druk over te maken. Wat er ook aan de hand is: ik kan er op dit moment toch niets aan doen. Ik laat het maar over me heen komen en als er meer bekend is door het bloedonderzoek ga ik wel verder kijken.

Bedankt weer meiden, voor jullie steun en interesse! :thumup:

19. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Super dat je enkele daagjes vrij hebt kunnen nemen Pookie, dat doet inderdaad heel goed! Spijtig dat het wel geen invloed op je buik gehad hebt, maar hopelijk weet je dinsdag na je bloedonderzoek meer! Ik denk nog steeds aan je en duim hoor!

@ Baukje: het zal inderdaad wel raar zijn om na zo'n tijd alleen te zijn, logisch dat je hem mist, en dat je vooral het samen-zijn mist. Hoe lang waren jullie samen, als ik dat mag vragen? (Al doet de lengte er niet altijd veel toe, als je kort samen bent kun je natuurlijk iemand even hard missen). Ik hoop dat je ook snel minder last hebt van je buik!

Mijn buik is zelfs wat minder opgezet geworden 's avonds! Maar ter compensatie is hij vanaf de ochtend wel meer opgezet en dat blijft zo de hele dag door, een constante buik vanaf nu :( Maar ik wacht rustig af, mijn darmen zijn nu na de examens al wat rustiger, dus hopelijk trekt dat buikje ook weg ;)

Ik denk aan jullie allemaal! Dikke knuffel!

Sandra

20. Pookie

Pookie Lid

Mar 22, 2007
    97
    0
    0
    Ik heb het bloedprikken overleefd! Ik zag er erg tegen op.
    Ik kan vrijdag de huisarts al bellen voor de uitslag. (Het duurde 3 werkdagen zeiden ze.) Ik ga het misschien donderdag al wel even proberen. :D

Share This Page