Wanneer kwam bij jullie een beetje een buikje , was dat al na 4 weken of pas bijv. na 2 maanden? vind wel leuk om te informeren , hoe dat bij jullie zit.. Bij mij zie je niks , maar toch ben ik al 2 maanden niet ongesteld geweet.
Zou tch eerst even een testje doen,is wel zo handig Je hoeft nl niet zwanger te zijn ook al ben je 2 maanden niet ongesteld geweest.
Beetje de kop in het zand steken voor de waarheid lijkt me. Ik denk dat je beter kan testen, ik heb vroeger ook wel gehad dat ik een paar maand niet ongie werd, maar ik was niet zwanger.
niet testen schiet ook niet op. Je zou het toch wel ff moeten doen want je moet immers ook naar een verloskundige enzo in je zwangerschap als je zwanger zou zijn. Ben zelf ook wel eens 2 maanden niet ongesteld en ben dan niet zwanger dus je kan zwanger zijn maar het hoeft niet. En tja wanneer ee buikje groeit? Verschilt per persoon. Bij mij begon je het echt te zien toen ik 17 a 18 weken zwanger was. Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Ik zou wel even een test doen. Waarom dat heeft Denise al gezegd Mijn buik begon met 12 weken al maar werd pas met 16 weken behoorlijk dikker
gewoon even testen ik kreeg pas een buikje toen ik 24 weken was en dan kreeg ik ook nog is een kind dat gewoon 53 cm was bij de geboorte.
na 11/12 weken denk ik toen kon je het een beetje zien maar niet zo goed.. maar zou idd eerst ff gaan testen xx Celina
sorry hor, bedoel het niet gemeen ofzo maar ik heb net je berichtjes gelezen en het lijkt net alsof je iedere maand zwanger denkt te zijn. terwijl je nu typt dat je 2 maanden niet ongesteld bent geweest.. ik volg het even niet meer ot; buik was met ong. 17/18 weken goed te zien
ik zou toch echt een test doen als ik jou was,....doe nou maar,deze spanning is ook niks haha,en dan weet je t toch zeker,...wat ik van de meesten hoor is dat je t echt vanaf 3 maand goed begint te zien,maar verschilt,bij mij was t wel na 3 maand