hallo meiden wij hebben besloten dat we voor de 3den gaan, na alles wat we hebben meegemaakt, met onze eerste zwangerschap (voor wie het niet meegekregen heeft, ) in onze eerste zwangerschap is ons kindje overleden aan een placentaloslanting bij 37 weken zwangerschap, na dit enorme verlies besloten wij, om toch weer zwanger te worden. we kregen een mooie dochter johwenna. johwenna is nu inmiddels 5 maanden, we zijn super super trots op haar nu hebben we besloten om voor een broertje of zusje te gaan zodat er ook niet te veel leeftijd tussen zit, zij is anderhalf jaar als de 3de komt, dan kan ze mooi mee helpen met alles zo kun je ze ook goed erbij betrekken. ik ben heel erg blij 2 november kunnen wij testen mocht het zo zijn dan zet, ik het tuurlijk ook hier neer xxx jeannet
srry vorige berichtje was een beetje vreemd, half door jou text heen maar wat ik wou zeggen Suc6 met je 3de .. xx Celina
Hoi Jeannet, wat vreselijk dat jullie je eerste kindje verloren hebben! Moeilijk zeg! Leuk voor Johwenna dat jullie voor n broertje of zusje voor haar gaan. Maar wat ik begrijp uit je verhaal is dat je nog niet zwanger bent maar er wel van uit gaat dat Johwenna anderhalf is als de 3e komt? Dit begrijp ik niet helemaal, of lees ik dit verkeerd?
als ik nu deze maand zwanger ben, dan is johwenna anderhalf jaar, als ons kindje geboren wordt, 2 november kan ik testen ben benieuwd julie horen het snel zat allemaal xx groetjes aan iedereen