hai moeders hoeveel geld zijn jullie kwijt aan jullie kinderen aan luiers ,voeding,fruithap, groentenhapje,pap en noem maar op ik denk dat ik tussen de 30 en 50 euro per week zit met alles erbij - luiers - voeding - fruithapje - groentenhapje - pap - nieuwe kleertjes (als ik wat zie neem ik het mee) je hebt veel meer natuurlijk zoals spenen lutsen maar ik bedoel per week gewoon de normalen dingentjes ben heel nieuwsgierig hierna liefst jeannet
Geen flauw idee eigenlijk... Effe rekenen... Denk zo'n 30/35 euro zonder kleertjes e.d. Alleen voeding en luiers.
Ik ben ongeveer 35 a 40 euro kwijt aan: luiers voeding fruithapjes groentehapjes( maak ik zelf ) pap tussendoortjes(rijstenwafels van bambix)
uhm tja tel maar uit... in het begin is het wat meer voeding {melk} 2 pakken kruitvatmelk gaf ik a 6 euro perstuk geloof ik 1 pak luiers {pampers} 10.00 {let op aanbiedingen enzo} dus nog geen 25 euro per week! nu; 7 potjes fruit 70cent per stuk=4.90 7 potjes maaltijd 70 cent per stuk=4.90 {tj of zelf maken dat doe ik ook veel!} minder dan 1 pak pampers a 10.00 tussendoortjes; 3.00 melk 1.5 pak;9.00 kyana krijgt ook al brood.... perweek; nog geen 35 euro....
ik koop luiers inaanbieding! Ook billendoekjes, en kleren krijg ik allemaal 2e hands, dus daar heb ik amper omkijken naar..
Hier voor de jongste alleen luiers eigenlijk... een paar keer per jaar ga ik echt kledingshoppen (hier zitten niet zoveel leuke winkels) dus neem niet gauw zomaar iets mee Denk dat ik dus 15 euro per week per kind kwijt ben en dan een paar keer per jaar echt ga shoppen en dan ben ik per kind 100 euro kwijt aan kleding. Mn dochter van 2 eet verder gewoon alles mee dus op luiers na hoef ik geen bijzondere babydingen te kopen, zelfde geldt voor de bijvoeding van mn zoon.
dan zal ik wel maar niet vertellen datik afgelopen maand voor bijna 200 euro kleren heb gekocht voor haar en oma ook nog voor bijna 100 en dat ze nog niet genoeg heeft! hihihi
verschillend weet eigenlijk niet hoeveel per week leten wij niet zo op als onze kids wat nodig hebben krijgen ze het maar weet niet hoeveel dat per week is
ik ben nu z"n 10 euro kwijt aan luiers. doekjes z'n 1.99 per week ik geef borstvoeding dus enkel zoogkompresse 1.99 p.w. kleertjes heb ik voor z'n minimaal 400 euro in de kast liggen dus die hoef ik verlopig niet te kopen en dan nog de gekregen spullen. ik ben dus zon 15 euro per week kwijt aan me uk en dit zal met potjes voeding straks wel flink gaan stijgen
uhm per week geen idee.. luiers koop ik nu nog maar 1 kee rper maand.. ik denk iets van 12 euro nou ja eigenlijkj dollar per week,.. dus niet veel 1 paak luiers kost me 7.50 en doe ik 3 weken mee dus
Hier alleen een pak luiers voor een week, á 10 euro. Verder krijgt hij fruit/groente vers, en borstvoeding. Kleertjes koop ik eens in de zoveel tijd. Niet veel dus.
Jeetje wat geven jullie veel uit voor de kleine zeg.. en dat per week.. ik zit maximamaal op 10 euro per week.. en dan reken ik nog erg ruim. Ook maak ik geen gebruik van 2e handskleren.. Ik snap echt niet wat jullie dan allemaal kopen..
Hmm ik ben ongeveer ook rond de 10 a 15 euro kwijt. Ligt eraan welke week ik zit. Is het een week waar alles op is, pampers enz enz, dan rond de 30 euro. Ik haal meestal 1 keer per maand wat kleertjes, en ben ik de ene keer 50 euro kwijt, en de andere keer 200 euro.. dat kan je natuurlijk zo duur maken als je zelf wilt!
haii.. Ik denk dat ik ook iets rond de 30 tot 50 per week zit .. maar ik woon nog bij mn ouders dus die betalen ook wel aardig wat dingetjes. Zoals mn moeder vind die babykleertjes zo leuk dus ze neemd af en toe wel es wat voor Sil mee. Maar het meeste betaal ik toch zelf en voeding neemt mn moeder meestal mee, als ze boodschappen gaat doen. Dus daar heb ik wel geluk mee.. xx Celina
Kleertjes voor Vigo haal ik echt alleen als het echt nodig is. Komt maar zelden voor dat ik 'zomaar' iets voor hem meeneem. Dan moet ik het of heel leuk vinden, of in de aanbieding zijn. Ik persoonlijk vindt het voor nu nog erg jammer om dure kleding te kopen voor Vigo. Voor de rest koop ik alleen wat hij nodig heeft: voeding, luiers, fruithap. Daar komt volgende week ook nog de groentehap bij. Ik gok dat ik gemiddeld per week 20 euro kwijt ben. Meer zal het zeker niet zijn.
helaas zit ik nog wel 3 jaar in de sculdhulpverlening,en dat betekend dat ik weekgeld krijg,samen met mijn zoontje doe ik het van 60 euro in de week en dat gaat (inmiddels) best goed,en gelukkig helpt mijn vriend ook...