Buik

Discussion in 'Na de bevalling' started by kimmy89, Jul 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmy89

kimmy89 Actief lid

Aug 9, 2015
    408
    48
    28
    Ik ben 6 weken geleden bevallen van een prachtig meisje :)

Tijdens de zwangerschap heb ik me er erg op verheugd dat ik mijn eigen kleren weer aan zou kunnen. Die zwangerschapskleding zat me niet lekker.. Momenteel heb ik zo'n dikke buik, even dik als toen ik 7 maanden zwanger was. Ik moet dus nog steeds zwangerschapskleding aan. Ik ben in totaal nog 5 kg aangekomen in vergelijking met voor mijn zwangerschap, maar het is vooral veel vel wat hangt waardoor de buik onder al mijn shirtjes uitkomt.
    Hebben meer mensen hier last van gehad? Ik hoop zo dat het nog weg trekt. Ik ga binnenkort weer beginnen met sporten en hoop dat het op die manier weg trekt.. Denken jullie dat dit gaat helpen het vel weg te krijgen?

2. grasspriet84

grasspriet84 Fanatiek lid

Jun 17, 2016
    1,778
    32
    48
    Kan het zijn dat je nog vocht vasthoudt? Het duurt vaak een tijd voordat dit wegtrekt. Je zou dan om vochtafdrijvende tabletjes kunne vragen.

Even een tip voor leuke en fijne (!) zwangerschapskleding: Z.E.I. In Heerenveen Friesland. Ik moest er een uur voor rijden, maar het was zo de moeite waard! Kan mijn eigen kleding wel aan, maar trek regelmatig nog die kleding aan. Zit heerlijk en vind het erg mooi!

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Hier heeft het ook een tijd geduurd voordat ik mijn eigen kleding aankon.
    Zeker wel 12/13 weken.

9 maanden 9 maanden af. zeg ik altijd maar tegen mezelf.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik kon mijn broeken al na vijf weken weer aan, maar de 16 kilo dat ik was aangekomen was er 'pas' na 10 maanden af
    Bij de een gaat het helaas sneller dan bij de andere

5. xzonnetjex

Oct 14, 2015
    68
    0
    0
    Ik ben nu 6,5 week geleden bevallen, maar draag ook nog altijd mijn zwkleding. Mijn buik is nog altijd dik gezwollen. Wellicht dat er toch meer vet in is gaan zitten en in is blijven zitten. Ik denk dat ik (en wellicht jij ook) het alleen weg krijg door weer te gaan sporten. Het zal de aanleg wel zijn... Overigens schommel ik nog steeds in het vocht vasthouden. De ene keer lijkt het weg, en dan zit het er weer. Ze zeggen vaak, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren.

6. Manna

Manna Fanatiek lid

Jul 2, 2015
    2,902
    1,196
    113
    Female
    Gelderland
    Wees gerust je bent niet alleen. Hier nog zeker 10kg zwaarder dan voor de zwangerschap. Nu 9 weken terug bevallen. Helaas daardoor veel kleding wat nog niet past. Ik ben voorzichtig met wat lichte buikspieroefeningen begonnen. Stelt niets voor hem met 5 min klaar naar je moet ergens beginnen. Ik probeer vooral van de kleine meid te genieten en niet te vaak proberen om kleding wat nog niet past te passen. Ik trek dingen aan die ik mooi vind, afkleden en passen. Ik heb nu al meer kleren gekocht dan in de zwangerschap. En dan m'n jurkjes die mooi getailleerd zijn en om de buik wat losser vallen ;)

7. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Waarom koop je geen "gewone" kleding in de maat die je nu wel past.
    Ik wilde ook echt geen zwangerschapskleding meer aan hoor..

Share This Page