Hallo meiden Ik zit nu al een aantal weken thuis ivm mijn rug. Ik loop wel bij de fysio, maar ja die kunnen ook weinig doen na wat googlen ben ik bij zwangerschaps massage gekomen Welke meiden hebben hier ervaring mee, hoe bevald het en wat moet ik me er bij voorstellen? Liefs
Toevallig heb ik gisteren een heerlijke zwangerschapsmassage gehad. Ze heeft alles gemasseerd, behalve mijn bovenbenen want daar hou ik niet zo van. Ze had zelf een tafel meegenomen (ze kwam bij mij thuis) en ik moest eerst op mijn ene zij liggen en masseerde ze de kant die boven lag, en toen op mijn andere zijde de andere kant. Ze had een ontspannend muziekje meegenomen en zelf ook 2 oliën waar ik uit kon kiezen. Ook heeft ze mijn buik gemasseerd maar dat vond ik niet zo prettig omdat ik zelf akelig werd, waarschijnlijk door het gewicht van mijn baarmoeder wat een of andere ader afknelde. Ik vond het echt super, het is een aanrader! Liefs, Tanya
Ik ga ff dit topic in de gaten houden, heb het nu ook in mijn rug en benen. Moet zometeen voor het eerst naar de fysio.