Buikbalsem?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dizzy, 10 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Wat ik laatst las was dat biooil helemaal niet goed wordt opgenomen door de huid door de ingredienten die er in zitten?
    Het schijnt dat bv shea butter etc beter wordt opgenomen.

2. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ook ik heb zwitsal mama gesmeerd en geen striemen gekregen, maar mogelijk had ik die ook niet gekregen als ik niets gesmeerd had. Wie zal het zeggen ;)

3. Oxygen

Oxygen Actief lid

4 okt 2014
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 weken geleden zwitsal mama creme gekocht voor 5 euro bij een prenatal die in een v&d zit.. dus niet zo'n megastore. Heerlijk spul, alhoewel ik die van Palmers ook lekker vind, is geloof ik 9 euro.. alleen mn vriend kan die geur niet harden (pfffff)

4. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Heb vorige week ook de Zwitsal variant bij de prenatal gekocht, en ook weleens gezien bij bol.com

5. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.185
    823
    113
    Hier smeer ik bio oil of mama balsem van etos omdat die 2x in zo'n zwanger doos zat.

Omdat ik ook begrepen had dat het niet om de opperhuid gaat masseer ik elke dag onder de douche mn huid met zo'n scrubhandschoen. Wel goed voedende douchegel erop. En dan dus echt soort van masseren zodat je voelt dat het tot diep onder je huid beweegt zeg maar. Daarna koud nadouchen,n krijgt je bloeddoorstroming onder je huid een boost van. Dan afdrogen en insmeren. Kreeg van de VK een compliment dat mn huid nog zo mooi soepel is en nergens strak staat.

Dit heb ik bij mn eerste ook gedaan en nog geen enkel streepje te zien maargoed je weet nooit of en wat er helpt. Nu heb ik deze zwangerschap wel een erg klein buikje ivm groeivertraging en weinig vruchtwater. Ben wel bang dat t er opeens inschiet als ik iets zwaars til of in 1x van mn ene op mn andere zij rol. Dan heb ik t idee dat mn huid t vooral in mn zij wel zwaar heeft.

succes ermee dames, hopelijk blijft t ons bespaard en anders maar weer smeren om t snel een beetje weg te laten trekken ;)

6. Veluwin

Veluwin Lid

10 sep 2015
    18
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik smeer vanaf het begin na het douchen mijn buik in met Weleda zwangerschapsolie. Ik vind dit een fijne olie met een fijne geur en het is op natuurlijke basis. Wel las ik laatst ergens dat het totaal niet zou uitmaken maar ach, in dit geval is het baat het niet dan schaadt het niet. Ik heb nog geen enkele striem maar laatst zei iemand dat ze er heel veel had en dat die toch echt allemaal bij de bevalling waren ontstaan, daarvoor had ze ook geen striem. Dus ik zie het wel, heb in ieder geval mijn best gedaan.:)

7. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik gebruik Collistar crème voor me buik, niet de goedkoopste maar echt heerlijk spul. Vorige zwangerschap geen striae gekregen dus hoop daar nu weer op. Nou scheeld het denk ik ook dat ik niet enorm aankom en een klein buikje heb/had. Let erg op me eten(niet teveel snoepen, veel water drinken) en blijf in beweging, ik denk zelf dat er ook mee te maken heeft.

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Buikbalsem van etos! Fijnste vond ik!

Deel Deze Pagina