Ik heb sinds een week steeds meer en meer bandenpijn... Al na een paar minuten lopen begint het zo gruwelijk te steken onderin dat de tranen in mijn ogen schieten Dit was ook zo bij mijn eerste zwangerschap. Had gehoopt dat het door een groot gewichtsverlies nu niet zou gebeuren maar helaas... Nu ben ik aan het kijken voor een (stevige) buikband. Helpt dit echt om je buik dusdanig te ondersteunen dat ik geen last heb tijdens het lopen? Anders vind ik het een beetje zonde van de uitgave... Edit : Ik lees dat het ook weleens bekkeninstabiliteit kan zijn? Pfff al die symptomen heb ik ook.. he bah.
Die sier banden helpen hier absoluut niet, ik heb ook een buikband van anita maar die helpt bij mij ook niet, zit echt heel vervelend doordat de band om mn heup omkrult en opkruipt bij bewegen/staan/zitten/bukken.
Ik heb ook een band van anity maternity en bij mij werkt het momenteel heel goed tegen de rugpijn. Als ik de band omdoe word me houding beter waardoor en minder druk op me banden staat en ik ook echt merk dat me rug en buik beter ondersteunt worden. Ik ben er dus heel positief over.
Ik kamp al vanaf week 14 met bandenpijn en harde buiken. Vanaf week 19 ben ik een buikband van de Hema gaan dragen, kost dacht ik 12,95, deze droeg ik alleen als ik lang ging wandelen. Hij zat strak om mijn buik en bij mij heeft het echt geholpen.
Hier ook de buikband van de Hema voor 12,00 gekocht. Als je hem nu koopt kun je nog met 15% ook.. Mij heeft het heel erg geholpen. Geeft net de steun die ik nodig heb, zonder dat het dan meteen de buikspieren buitenspel zet. Ik draag hem idd ook niet altijd, maar als ik weet dat ik een dag veel moet lopen ofzo. Ideaal ding, zeker voor het geld!