Hallo mama´s en mama´s in spé, Ik ben momenteel op de helft van mijn zwangerschap enheb een dochter van 10 maanden. De zwangerschap verloopt goed alleen is mijn dochter enorm luidruchtig. Ze gilt, huilt, dreint, AARRGGHHH. Het is dus bijna de hele dag herrie om mij heen en omdat ze zoveel aandacht vraagt heb ik amper rust. Ik moet haar ook nog erg veel tillen en nu maak ik me wat zorgen. Wordt de baby in mijn buik niet helemaal knettergek van die herrie en drukte??? Hij kan al geluiden etc horen zei de vk... GR.Noor
Vaak als jij beweegt wordt de kleine in slaap gewiegd in je buik. Als de kleine ergens van schrikt van een geluid of iets dan merk je dat aan een flinke schop paar tellen na het geluid. Maar vaak liggen ze te slapen als wij bewegen en worden ze wakker als wij rustig gaan zitten.
hier precies hetzelfde, zal na de bevalling denk ik niet anders zijn. Denk dat de baby niet beter zal weten
De baby hoort zover ik weet niet de herrie zoals wij het horen, gelukkig is het daar vrij stil ze horen altijd wel iets maar nooit zo goed als wij zeg maar
de baby in je buik hoort alle geluiden wel, maar wel vervormd (net zoals wij geluiden horen als we met de oren onder water liggen) maar inprinciepe is dit niet erg, want ik ben bang dat dit niet veel anders zal zijn op het moment dat de beeb geboren is... dus het is wel goed dat de kleine in je buik daar nu vast aan went
Niet druk om maken hoor! Als jullie kindje er straks is, zal je oudste ook nog genoeg dreinen, huilen, jengelen zonder dat je jongste er last van zal hebben. Kinderen slapen makkelijk door allemaal geluiden heen, dus dat zal in de buik niet anders zijn. Helemaal omdat het daar anders binnen komt.
Thanx voor jullie reacties! Ze kan soms (vaak) zo'n herrie maken, ongelooflijk gewoon. Het doet echt pijn aan mijn oren en ik lijk het door heel mijn lijf te voelen, herkent iemand dat? Hopelijk raakt de baby er op deze manieraan gewend en kan hij daardoor straks ook tegen de herrie zolals jullie al zeggen...