ik heb 2 buikbanden. 2 zwarte met de tekst: DONT TOUCH! en: 'Pas op ik schop' en dan zieje 2 van die voetjes Krijg er leuke reacties op, irritant zit het zeker niet want je merkt het niet eens dat je m om heb.
ik heb een paar leuke buikbanden besteld bij buikbanden.com zo heb ik er 1 met een zwitsal hoofdje, eentje met een streepjescode en dan tenminste houdbaar tot: en dan de uitgerekende datum. en ik heb er nog 1tje met 50% papa 50% mama 100% ikke erg leuk allemaal annders moet je even op die site rondneuzen succes
Ik heb dat mensen mij raar aankijken! en echt arrogant naarmijn buik kijken. Iemand een ideetje wat voor tekst er bij past?
'JA ik ben zwanger, NEE het is niet besmettelijk' haha vond m wel funny, tis dat ik bijna klaar ben anders had ik die tekst zeker gedaan
Hoi, op die van mij staat "It started with a kiss". Nu ga ik kijken 0f ik er een kan bestellen waarop je kunt zien wat we krijgen. Het is een jongen.
ik heb er 1 van mijn moeder gehad en daar staat op to be delivered on en dan de uitgerekende datum. hij staat op de site http://www.buikbanden.com/buikband-datum-c177.html het kan zijn dat er al mensen zijn die hem hebben maar ik heb er nog niemand mee zien lopen dus vind het wel orrigineel. er staat trouwens nog meer voorbeelden op die site dieerrug leuk zijn. succes
Ja ik dacht idd ook aan: Kun je het zien?! ofzoiets.. Want ze kijken me echt aan van "zo die is vroeg zwanger" (omdat ik er nogal jong uitzie en klein ben)