Ik ben 20 weken zwanger van ons derde kindje en ben erg benieuwd of meer mensen dit al zijn tegengekomen. De titel klinkt misschien raar, maar het is wel zo Sinds 2 weken voel ik de schopjes van onze kleine man erg goed en veel, zelfs mijn vriend al sinds een week. Telkens ik aan het eten ben, begint hij te schoppen en te bewegen. Eerst dacht ik dat het toeval was, maar het is gewoon elke keer weer opnieuw. Bij elke maaltijd, bij elke tussendoortje,.. Ik herken dit helemaal niet van bij mijn dochter en zoon. Ik vind er niets raar aan, maar vind het gewoon leuk en vraag me af of iemand dit herkent?
Wel, dat dacht ik eigenlijk ook. Ik vind het vooral grappig, omdat het werkelijk bij elke hap is die ik in mijn mond steek Dus hoe meer ik eet, hoe meer ik onze kleine voel, moet ik me niet schuldig voelen bij al dat eten
Herkenbaar! Meestal eten we rond 17u en het was in het begin zo dat als ik later at dat ze al druk begon te doen alsof ze zeggen wilde waar blijft mijn eten. .
Bereid je voor het word alleen maar erger . Hier een kleine die helemaal los gaat als ik ga eten, waardoor ik soms ook maar weinig binnen krijgt.
Jep! Altijd na het eten, of zelfs tijdens. Heerlijk toen dr voetjes nog tegen mn maag konden trappen. Vaak zat ook moeten stoppen met de maaltijd omdat ze zo actief was, kreeg er niets meer in. Ben er sinds een week vanaf, mn maag ligt nu in de knieholten, om het zo maar te noemen. Maar de mensen om me heen, wisten ook altijd wanneer ze actief werd. Want ga dan hikken en boeren. Vriend wist daarom ook gelijk dat de maaltijd weer moeilijk zou gaan voor mij.
Hier standaard de hik na het eten. Vooral na een snaaimoment met zoetigheid En tijdens en erna is het een heuze party daarbinnen met voorbijvliegende voeten, handen, billen en knieën.
Heel herkenbaar tijdens of direct na het eten voel ik de kleine.ik dacht eerst dat aan rust moment lag.maar c weet inmiddels dat het niet zo is
Hier ook altijd. Niet zo gek aangezien het nu al een zuiplapje is! Bij elke echo zien we hem wel slokjes nemen hahaha echt zo schattig!