He meiden Hebben jullie dat ook? Ik kan nergens ... zwarte zwangerschapsleggings vinden?!?! (loopt er ergens een zwarte zwangerschapsleggingsmonster rond?....) Ik zoek betaalbare leggings (rond de 20 euro) en in maat M. Geen dikke panty's / geen maillots gewoon een legging. HM had een fijn model, maar dat is er nu uit. (niemand weet waarom) ze hebben nu nog twee modellen (eentje met sky leer en eentje met een grote lijn midden op de broekspijp). En bij de Hema zijn ze niet meer bestelbaar ... Kortom.. wie heeft een goede tip!
Ik zag gisteren bij de prenatal een heel rek vol met leggings! Alle kleuren; zwart, grijs, blauw, beige enz...
Ik heb er laatst nog eentje bij H&M gekocht. Eerst eentje gekocht bij Prenatal, maar die was zo kapot...... Dunne stof en na het wassen staken er gelijk 'elastiekjes' uit de naden. Vond ik dus echt een miskoop!
Ik heb er 1 van Queenmum... kostte wel 30 euro, maar van begin tot eind gedragen en ziet er nog mooi uit. Zit trouwens ook erg fijn en geen vervelende naad die midden over de buik loopt.
Sluit ik me bij aan! Is even een investering maar al 24 weken enorm plezier van, en hij ziet er nog precies hetzelfde uit - na 100x wassen - als toen ik 'm kocht.
Deze zwarte leggings zitten ook super Mamalicious Legging Jeanne Zwart | Mamalicious Legging | Baby-Dump
net folder van prenatal gehad, daar zijn ze als het goed is nu te krijgen.. edit: je hebt al besteld zie ik
Ik gebruik gewoon die van de normale collectie van Hema. Maatje groter en kan ze mooi over m'n buik trekken. 2 stuks voor 17 euro. Grijs, wit, zwart en blauw.
Ik heb de legging van Noppies, kost 24 euro (gekocht bij babyplanet, maar vast overal of op internet verkrijgbaar). In zwart, donkergrijs en lichtgrijs. Superfijn, de band zit namelijk niet over maar onder je buik!