Hallo allemaal, Ik heb een vraag: Ik ben 7,5 week zwanger en voel me echt niet lekker. Heb afgelopen januari een miskraam gehad met 11 weken het hartje was gestopt met iets meer dan 8 weken. Nu heb ik een dag of twee erge buikpijn, misselijk enz. het zit me gewoon niet lekker ben bang dat het weer verkeerd zal gaan of dat ik de griep onder de leden heb. gelukkig mogen we as donderdag voor een eerste echo komen. wie herkent dit. groetjes babs
Buikpijn kan komen door het groeien van je baarmoeder. Even in de gaten houden of het niet ondragelijk wordt. En misselijk zijn hoort er helaas voor een hoop vrouwen bij. Ik heb in de zwangerschap vaak buikpijn gehad...
hoi hoi ik ben nieuw hier op dit forum, ook ik herken dit heel erg, ik ben nu 6 weken zwanger. ik ben overdag heel erg moe, en als ik sàvonds op de bank lig heb ik borsten als keien, ik voel me ook gewoon echt ziek, niet erg fijn als je je bedenkt dat je idd de eerste weken nog maar zien door te komen. mischien helpt het (tenminste zo bekijk ik het maar) hoe moeilijk het ook is om positief ernaar te kijken, ik zien het maar dat als ik me erg ziek voel, moe of misselijk dat mijn kindje weer een stukje is gegroeid en dat het dus goed gaat. ook ik zit in de onzekerheid, maar ik weet dat ik niet meer kan doen als wachten, en vreselijk gaan zitten stressen is ook niet handig, dus we wachten maar weer af, nog 10 dagen en dan mijn 2e echo!!
hoi ik heb ook buikpijn gehad aanhe begin, maar dit kan komen door de banden die allemaal oprekken en de verplaatsing van je darmen om ruimte te maken voor je baby.. helaas hoort de misselijkheid voor veel vrouwen erbij, ik heb het precies 12 weken gehad en toen hield het op.. alls he ondragelijk word kan je van je ha iets krijgen voor de misselijkheid.. af en toe een colaatje drinken hielp bij mij ook wel... succes, en laat je nog even weten hoe de echo was?