Beste, Ik ben nu 15 weken zwanger van de tweede..bij de eerste vanaf 18weken regelmatige harde buiken,bij de tweede sinds twee weken ook al. Ik werk als drogist en sta/ loop de hele dag. Na een halve dag voel ik mijn buikje al flink. Een zeurende pijn die ik niet geheel thuis kan brengen (ken t niet vd eerste maar was toen ook niet aan t werk) ..ook ben ik dan ontzettend moe en mn lijf is overal pijnlijk. Teken dus om even gas terug te nemen maar mijn buik: kan t zijn dat de banden al flink wat moeten opvangen vanwege t staan de hele dag? Daarnaast heb ik na het werken,of de volgende dag best wat harde buiken al..mijn vraag is eigenlijk of een buikband zou kunnen werken? Of wordt dit toch afgeraden? Bedankt..
Hoi Kriskras86, als je er echt alleen met name bij het werken last van hebt, kun je op de dagen dat je verwacht veel last te hebben, wel beginnen met zo'n band. Het is belangrijk deze band niet te dragen als je het rustiger hebt, bv als je naar huis gaat. Je spieren moeten niet lui worden. Ter ondersteuning dus prima, maar niet te vervanging van je eigen spieren. Groetjes BRigitte