Een beetje vroeg maar de kinderwagen die wij graag wilden hebben was in een mooie aanbieding dus laten staan konden we dat natuurlijk niet! Het is een Quinny Freestyle XL geworden, de wandelwagenbak is zwart en de kinderwagen inzet is dondergroen erg mooi hoor! Heb er alleen nog geen foto's van gemaakt, hij staat nu bij mijn ouders in de stalling (die hebben nog een kamertje over dus daar gaan de kinderspullen naartoe totdat wij ze nodig hebben en kwijt kunnen, we moeten nog verhuizen dus vandaar) liefs, misspuma
Leuk!! Ik zou het zelf ook doen hoor, ook al is het wat vroeg! aanbiedingen kunnen nooit kwaad! groetjes
He MissPuma! Alweer 15 weken jee wat vliegt de tijd! Gfeliciteerd met je zwangerschap nog dat had ik nog niet gedaan, was er ff tussenuit nl. En je hebt gelijk hoor, als je een goede aanbieding ziet dan kun je dat nu gewoon aanschaffen, je bent de kritieke fase al voorbij.
je hebt toch een kinderwagen toch nodig, of je het nu koopt of later pas, en in de aanbieding is altijd meegenomen toch!!!???
Dat vonden wij ook, wij dachten we hebben hem hoe dan ook gewoon nodig dus waarom dan niet in een aanbieding haha. Ook hebben we al een box en een maxi cosi, want dat had een collega van mijn schoonbroer nog staan, dus die hebben we dan ook alvast maar aangeschaft voor een mooi prijsje . En beter te vroeg dan te laat hé! Liefs, misspuma
dingen zijn ook veel te duur.. dus zo'n aanbieding kan nooit kwaad vooral quinny en maxicoses.. iedereen heeft het maar als je naar de prijzen kijkt.. verbaasd me dat soms toch
Ik had hetzelfde Misspuma. Kreeg een kaart thuisgestuurd waarmee ik 15% korting kreeg op alle artikelen van een babywinkel. Was een paasaktie dus maar 1 week geldig. Toen heb ik ook een kinderwagen gekocht; was ook nog niet van plan om deze nu al te kopen maar ja tis toch 15% . Ik heb de Quinny Speedi SX gekocht; een legergroene, echt een hele gave kleur. Verder niks gekocht want de rest heb ik allemaal nog maar wilde wel een nieuwe kinderwagen. Die vorige was 3x niks. Silly