fynn is baby af en een buik heb ik wel maar niet van een baby. maar ik stoor me ergens aan. altijd en dan echt altijd zijn het de profesionele foto's die winnen bij de verkiezingen. tuurlijk ze zijn mooi maar iemand die een leuke spontane foto maakt moet ook een kans krijgen. maar dit is gewoon niet zo. ik vind dat je gewoon bij de verkiezingen een huis tuin en keuken foto moet gebruiken zodat iedereen een eerlijke kans maakt.
hahaha amfy. leuk geschreven.... weet niet of je gelijk hebt want kijk noooit bij die verkiezingen maar geloof je meteen hoor
hmmm ja maar als ik dan als hobby fotos maken hebt en zelf een mooie foto maak mag ik dan ook niet meedoen? hier heb ik de baby van de maand verkiezing een keer gewonnen door een foto die een vriend van mij heeft genomen. Is een semi-proffesionele foto want hij heeft het echt heel mooi gedaan. Maar ja waar ligt de grens he...
Dat viel mij ook al op. En idd... tuurlijk zijn dat de mooiste foto's, maar heel eerlijk vind ik het zelf ook niet. Ik stem eigenlijk daarom ook altijd op een huis, tuin en keuken foto. Maar ja, waar trek je de grens?
Mij viel het ook al op dat meestal de "prof" foto's winnen. Ik stem altijd op een huis tuin en keuken foto. Die vind ik het spontaanst en leukst
Het gaat toch om de mooiste foto. Dan is het voor de fotograaf in elk geval een compliment (als ze nooit zouden winnen...hahah). Tjah, ik begrijp dat je het jammer vindt, maar de leden stemmen en vinden die foto's blijkbaar het mooiste. NIks aan te doen.
Zo te horen kiezen er genoeg mensen een huis tuin en keuken foto. Dus als dan nog een proffesionele foto wint, zal die wel gewoon het mooiste zijn! Foto die nu aan kop gaat is overigens ook een gewone huis tuin en keuken foto. Dus ik denk dat het nogal mee zal vallen met dat die altijd winnen! Mijn foto heeft ook eens gewonnen, was wel van een shoot thuis door een fotograve, maar wel heel origineel. Die heeft dan ook met over de 100 (!) stemmen gewonnen, dus blijkbaar vinden mensen een foto ook gewoon mooi ipv alleen maar om het proffesionele.