groei buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sabsje, 2 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabsje

sabsje Actief lid

19 jan 2010
    120
    1
    0
    hey meiden,

ik ben nu bijna 19 wkn zwanger en heb een klein buikje, maar heb t gevoel dat mijn buikje s'morgens kleiner is dan in de loop van de dag? kan dat? en ook heb ik het idee dat het helemaal nog niet zo groeit...... kan dat ook of hoort dat juist? ik heb is fot's zitten bekijken van zwangere buiken en ik vind mijn buikje klein hoor vergeleken bij wat ik heb gezien, nu weet ik ook wel dat je bij de eerste niet zo snel dikker wordt al bij een tweede of derde maar toch wat zijn jullie ervaringen?
    ik ben ook niet de dunste heb maat 40 normaal dus....

liefs sabsje

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Je klinkt als mij:)
    heb ook maatje 38/40 en alleen maar een klein buikje.
    Ook de mijne is savonds groter dan in de ochtend.
    Je moet niet teveel naar foto's van anderen kijken, elke zwangere is weer anders.
    Kennis van me is nu 27 weken en het lijkt net alsof ze op klappen staat al.

3. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik ben nu ruim 22 weken zwanger van mijn eerste en er begint nu een heel klein buikje zichtbaar te worden. Ik had ook altijd maatje 40. Iedereen groeit op een andere manier en ik vind ook dat ik wel langzaam ga. Zolang de kleine goed groeit is er niks aan de hand krijg ik steeds te horen

Liefs

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zou zo ruilen met een klein buikje..
    iedereen die me ziet denkt dat ik elk moment ga bevallen :D

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    ook hier een klein buikje:)
    Heb normaal maat 36 en het is mijn 2e.
    Ook hier is het in de ochtend minder dan in de avond. Als ik flink heb gegeten zie je het nog beter;)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.821
    3.347
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier ging het bij de 1e pas groeien vanaf 26 weken, zo leek het :) .
    Hoe graag je het ook wil laten zien: Geniet van je kleine buikje, bij mij begint hij nu al in de weg te zitten... Ik heb het gevoel dat ik 6 of 8 weken verder ben...

dat je buik savonds groter is, heeft denk ik toch ook weer te maken met het vasthouden van vocht en met je darmen.
    Voor je zwangerschap woog je savonds waarschijnlijk ook 1 a 2 kilo zwaarder dan smorgens.

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ooh meid maak je niet druk ik ben nu ruim 23 weken zwanger van de 2de en ik heb maatje 36 en je ziet vrij weinig hier hoor.. begint nu wel iets te komen..

Bij de eerste zag je pas wat rond week 28 bij mij ..

xxx

8. Fleur01

Fleur01 Lid

15 okt 2009
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een klein buikje! Ben 2 weken geleden bij de vk geweest, ze zei dat de grootte van de buik er niet toe doet als je baarmoeder maar goed groeit.

Die buikfoto's moet je je niet op blind staren, wees maar blij dat je nog geen dikke buik hebt, zie ie ook niet in de weg!

O ja, 's avonds is mijn buik ook dikker, zijn de darmen die opgezet zijn.

Groetjes!

Deel Deze Pagina