Buikbanden... nog hip of not done?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mika013, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Nee hoor, al heeft ze hem maar 1 keer gezien, kan je hem daarna achterin je kast gooien. Als zij erover begint dan reageer jij gewoon een beetje verrast: "oja, dat is waar ook, die heb ik van jou gekregen, vind je hem leuk staan?".

Ik vind ze dus ook niet mooi, vooral over je kleding niet en dan ook vooral als je nog niet zo'n dikke buik hebt maar hem wel wil showen.
    Maar doe vooral waar je zelf zin in hebt. Laat je niet tegenhouden door mensen zoals ik die er zelf niet voor kiezen.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier ook, ik heb ze nu af en toe onder mijn shirt en een stukje over mijn broek omdat anders mijn buik bloot komt ( ook met positiekleding trouwens ;) )

Maar zo helemaal over een truitje/shirt heen? Nee, brrrr vind dat echt geen porum.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    ik ben helaas nog niet zwanger...
    maar ik zag indd op buikbanden zulke leuke!

Ik wil er 2 aanschaffen zwarte en witte kleuren.... en die dan over een basic shirt dragen.....

Maar ik zie ook zoveeel leuke positie kleding dus wil het combineren...;)

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik vindt ze wel leuk.
    heb er zelf geen,omdat mijn buik erg lang klein bleef,en dan vin dt ik het er niet uitzien.
    tja,en om nou nog zo'n ding aan te schaffen voor de laatste weken/dagen....

5. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wat een onzin zeg.. Lekker doen wat je zelf leuk vind!

Ik vind buikbanden wel leuk hoor! Ze hebben tegenwoordig zoveel leuke! Vind persoonlijk wel dat je al echt een buikje moet hebben eer je er een mooi kan dragen, maar ook dat is persoonlijk natuurlijk ;)

Ik heb er 1, pas 1x gedragen maar vind hem wel heel leuk. Gebruik hem voornamelijk als ik normale shirts draag, deze zijn inmiddels namelijk te kort geworden. Verder overigens vaak zwangerschapsshirts aan met tekstjes, beetje zelfde idee.

6. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ze bij dochterlief wel gedragen maar dan onder mijn truitjes (droeg mijn eigen truitjes in de zwangerschap net boven de buik!)
    maar deze zwangerschap ga ik ze niet dragen!! ik heb iets veel prettigers gevonden!! ik heb hempjes van mama-licious!! ze zijn er in 1 maat!! ze zijn lekker lang en ze zijn er in alle kleuren.. ik heb nu al een rode, paarse, zwarte en grijze! en ik ga er binnenkort zo wie zo de witte nog bij halen en zus heeft nog een rose en groene!! ik draag die hempjes gewoon onder mijn truitjes... maar onder een blouse zijn ze ook heel erg leuk en ze zitten echt heel erg lekker!!! en ze kosten maar 12 euro of zo!!

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik heb 2buikbanden en draag ze regelmatig onder mn shirts.
    ik vind ze ook alleen mooi als je een grote buik hebt.
    nu is mij buik wel behoorlijk maar ik ben van mezelf heel dun dus de buikband zit dan nog niet mooi over een shirtje.

maar...ieder zn smaak.

liefs doris

8. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Ik heb ze wel altijd gedragen. Vooral toen het echt goed zichtbaar was.
    Ik was er trots op om mijn buikje te laten zien :D

9. giraf

giraf Niet meer actief

Hmm ik vind ze persoonlijk ook niet zo mooi, vooral niet als je nog geen buik hebt. Maar iedereen moet dragen wat hij/zij zelf wilt! En als jij ze wel mooi vind, moet je ze gewoon lekker dragen hoor..

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ik vind dat je vanaf het begin van je zwangerschap al een buikband kan dragen.
    je bent er trots op en andere mogen best zien dat je zwanger bent.
    ik vind ze erg leuk.
    ga er binnenkort ook een paar bestellen

11. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Je moet vooral doen wat je zelf wilt.
    Ik zelf draag al vanaf het begin vol trots buikbanden en ik krijg niets anders dan leuke reacties erop.
    Ben supertrots op mijn baby-buik en dat mag iedereen zien.
    Op buikenbanden.com kun je zelf ook laten maken, echt een hele leuke site...

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bij mijn zoon had ik er 1 waar op stond: Tis voor oktober!
    meteen een hint naar de mensen toe zeg maar :D maar niet echt als buikband gebruikt maar meer als shirt-verlenger.

deze x heb ik er weer 1 waar op staat: Broertje of zusje van Jamie. ook deze gebruik ik weer als shirt-verlenger...

13. femke1987

femke1987 Actief lid

11 jun 2009
    416
    0
    0
    ik vind ze persoonlijk altijd erg leuk een buikband ik zelf draag ze ook en het geeft mij wat meer steun want heb er veel last van bandenpijn en dan is alleen de band van de positie broek niet voldoende

en wat een ander er van vind maakt mij niet uit je moet doen wat je zlef fijn vind en leuk

groetjes femke

14. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Gewoon doen wat je leuk vindt. Ik heb ze niet; vind er niks aan....je hebt ook vrouwen die er met 14 weken al mee lopen...lijkt me dan weer lichtelijk overdreven, maar ja...:)

15. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het niks aan, met een klein buikje al helemaal niet trouwens.

16. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.678
    515
    113
    volgens de mode is het NOT DONE, achterhaald!
    maar als jij het leuk vindt, lekker doen meid!

17. susy26

susy26 Niet meer actief

ik heb ook 2 buikbanden : op de ene staat: 50%papa 50%mama 100% ikke en de andere : pas op ik schop! en dan met 2 voetjes. En echt hele leuke reacties gekregen! Dan zeiden ze zo, ow kom is even , wat staat daar op? Echt heel leuk! Kan ze nu zo'n 6 weken niet meer aan, want zit een beetje te strak. haha maar daaarvoor altijd aangehad!

En ja don of not .. dat is ieder voor zicht toch..als jij het leuk vind gewoon lekker aandoen en mee schowen!! schijt aan anderen!:p

liefs suzanne

18. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Lekker boeiend of andere mensen het not done vinden of dat het uit de mode is, zo lang jij het leuk vind staan en je er lekker bij voelt moet je het gewoon dragen .. Ik ga ze straks ook dragen hoor, zo kan ik als een trotse pauw mijn buik laten zien :D

19. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    totaal uit de mode! Ik draag mijn buik ook met trots, en wel met mooie zwangerschapsshirts.

Vind de buikbanden met teksten helemaal vreselijk...

20. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    in, uit, mode of niet, wat je zelf leuk/lekker/mooi vind draag je gewoon!!

Maar oke, DIT ziet er NIET uit!

En de meeste afgezaagde teksten zoals op van die markt-shirts vind ik persoonlijk zo vreselijk! (voetjes enzo ook... dus eigenlijk alleen effen, en dan over dezelfde stof shirtje/hempje kan er bijmij door haha)

Deel Deze Pagina