Buikbanden... nog hip of not done?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mika013, May 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hellie

hellie Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een hele stapel in de kast liggen van mijn vorige zwangerschap, bijna 6 jaar geleden. Toen droeg ik ze dus wel (onder een shirtje, als verlenging). Deze zwangerschap heb ik alleen de zwarte ggedragen onder een zwart shirt wat aan de korte kant was. Vind die gekleurde dingen echt niet meer mooi, ze hebben nu ook zo'n leuke dingen die je goed zonder band kan dragen. Ik vind het ook niet meer helemaal van deze tijd, maar goed, ieder zijn ding:)

PS, Ik ga de oranje wel nog aandoen, 14 juni bijv:D

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    Poeh, gelukkig doe ik niet aan 'hip', en hoef ik me dus niet te storen aan wat 'in' is en wat niet. ;)
    Hier ligt een stevige stapel buikbanden te wachten om de volgende dikke buik. Ik ga ze dan zéker weer dragen! Ja, ook met gekke teksten. Had een heel coole met 'Merry X-mum' erop, die heeft veel positief commentaar gescoord rond de feestdagen, kan ik me herinneren.

Ik snap werkelijk niet waarom mensen zich druk maken over of het 'in' of 'uit' is om bepaalde kledingstukken te dragen. Vreselijk vermoeiend, om dat allemaal bij te houden, toch?
    Zelf doe ik aan wat IK mooi vind, en wat me stáát. Ik bedoel: die gruwelijke harembroeken, die nu zo 'in' zijn, die staan NIEMAND! Vroeger heetten het drollenvangers, en lachte je je gek als je er iemand in zag, en nu loopt dun/dik/groot/klein erin. Tsja.... ;)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Ik zal me helemaal niet storen aan wat andere denken!! Lekker doen wat je zelf mooi vind.
    Ik vind ze geweldig, kan ook niet wachten om ze te dragen! Ik weet zeker dat ik ze ook heel snel zal gaan dragen misschien volgende week al wel (als ik 12 weken ben) ik heb dan al wel een aardig buikje nu al hoor.
    Maar ik snap niet waarom het er niet uit ziet als je nog niet zo'n dikke buik hebt.

Waarom zou je het niet kunnen dragen als je nog maar een "klein" buikje hebt?
    Ik zit al 2 jaar te wachten op dat ik eindelijk zwanger ben, en dan ben ik het nu eindelijk en dan ga ik er mee pronken ook!! :D

Laat iedereen maar lekker zien dat ik zwanger ben. Met een buikband juist extra leuk om het te showen ;)

Share This Page