hoi dames, Ik voel me sinds gisteren avond niet goed. Voel me een beetje alsof ik ziekjes ga worden. Gisteren onder het eten opeens behoorlijk misselijk, last van een pijnlijke buik en koud. Nu ben ik gisteren gewoon gaan slapen en heeft het niet echt doorgezet, maar vanmorgen voelde ik me weer zo belabberd. Gespannen buik en de hele tijd het gevoel alsof ik moet plassen, word er gek van. Iemand misschien ervaring mee? Zal toch niks zijn? Groetjes van mij.
Ik ben nog niet zover dus ik weet het verder niet, maar ik denk toch dat het een griepje is. Ze hebben de griepgolf al aangekondigd. Als je het niet vertouwd altijd even de vk bellen of de huisarts
ehnee he een griepgolf, ik ben zo kwetsbaar sinds ik zwanger ben ben net hersteld van een longontsteking.Maar denk iid dat je gewoon wat grieperig bent.Lekker met warme melk en een dekentje op de bank.En hopelijk zet het niet door.
Hoi, Het zou heel goed een griepje kunnen zijn maar denk ook even aan blaasonsteking. De vk heeft mij daar namelijk nog voor gewaarschuwd. Als je zwanger bent kun je namelijk blaasontsteking hebben zonder dat je het echt merkt je voelt je dan alleen ziek en niet lekker. Ze zei bij mij dat als ik me zo zou voelen even de urine weg te brengen voor de zekerheid. Is dat het niet dan zal het wel een griepje zijn. Beterschap in ieder geval!
ik voel me sinds vanmorgen ook zo, anders. Ik heb het erg koud, misselijk ( ben ik zowieso nu) en heb veel slaap. En kan veel huilen. Anders dan de gewone zwangerschapskwaaltjes. Maar weet niet of dit dan griep is, wil ook niet voor niks naar de dokter toe. Voel me dan zo'n muts. Dames, jullie veel beterschap
Gewoon heengaan meid. Je bent dan zeker geen muts. Je bent dan juist goed bezig omdat je niet meer alleen voor jezelf moet zorgen maar ook voor je kleintje in je buik. En je weet gelijk of het een griepje is of iets anders. Gewoon heengaan dus!
het meest voor de hand liggende is inderdaad griep je weerstand neemt met 50 procent af door het harde werken van je lichaam als je zwanger bent. en met een griepepedemie en duizenden proestende mensen om ons heen is 1 en 1 al gauw 2 he. ik hoest al bijna 2 weken de longen uit me lijf en dat is al de derde keer deze zwangerschap. bleeeehhhh. maarja t'is niet anders.
hey dames, gisteren toch maar de vk gebeld en de urine laten testen op blaasontsteking. Wat bleek, blaasontsteking. Waarschijnlijk loop ik er al even mee zonder dat ik het door had. Nu medicijnen gekregen, hopelijk gaat het snel weer beter.