Ik droeg m met 16 wk, had toen al een behoorlijke buik. Dus gewoon lekker dragen. Kan je al hebben hoor
Buikbanden kunnen toch gewoon vanaf wanneer jij wilt?! Staat alleen een beetje raar als je nog geen buikje hebt
Ik draag 'm nu ook al af en toe, ziet er leuk uit en ik heb een beetje steun in mijn rug (lekker!) Je hebt ook buikbanden die niet voor leuk zijn, maar echt ter ondersteuning (van Anita bijvoorbeeld) en ik heb van de gyn wel gehoord dat je die niet te vroeg moet dragen omdat dan je buikspieren 'lui' worden. Maar af en toe om als ik erge rugpijn heb vind ik toch wel erg lekker.
ik zou ze al zowat aankunnen! ook al heb ik alleen een buike van die vervelende darmen... maar vind het nu nog erg raar eigenlijk hihi
ja het lijkt mij ook zo raar om nu al een buikband te dragen. Of ligt dat aan mij? Ben tenslotte pas 15weken zwanger.
maar met 15 wkn mag dat juist! ik vind zelf vanaf een weekje of 10/12 echt leuk maar ben er nog geen 5 hihi
en wat nou als ik een hele leuke bestel via internet en ik krijg m dan eindelijk thuis en merk dan dat hij veel te klein is...?
dan stuur je hem terug, bij een online winkel mag je ook retourneren hoor. Enneh met 15 weken dachten mensen al dat ik 6-7 maanden zwanger was dus mag best ...
Jee...ik had hem al aal zodra ik een buik had en dat was al heel vroeg!En wat nou raar...je bent toch zwanger!Mag best iedereen zien vind ik! En een buikband helpt bij mij echt niet als stevigheid, of hij moet wel heeeel strak zitten!
Dragen wanneer jij het leuk vind. Ik heb de eerste 3 maanden even gewacht omdat niet iedereen nog wist dat ik zwanger ben (ook l zou je het wel kunnen zien, maar met buikband helemaal natuurlijk hahaha) Ik heb sinds week 14 af en toe een om. Toevallig vandaag ook eentje. Ik heb ook al een aardige buik voor mijn bijna 18 weekjes alzeg ik het zelf
zit daar een termijn aan dan, buikbanden? Het is toch puur iets "leuks"? Kan me voorstellen dat je niet direct aan zo'n maternity belt begint, maar een buikband, dat is gewoon een stukje stof met een printje...