ik vind het normaal ook niet zo.. maar ik heb er toch 1 gekocht, die is langer, dus met een legging eronder is het net een soort rokje/jurkje. Heel grappig. Kan hem nog lang niet aan trouwens hoor haha.
Ik heb ze heel enkelt gedragen, maar vond er niet zoveel aan. Mocht het zwanger worden weer lukken dan schaf ik ze niet aan..
Ik heb er laatst 1 van mijn schoonmoeder gehad, maar het is nu echt nog geen porum! Ik heb meer een vetrol dan een buikje haha. Dus ik bewaar hem nog eventjes in de kast! Mooi vind ik ze eigenlijk niet echt, maar als je eigen truitje wat te kort zit kan het misschien wel even een uitkomst zijn!
je draagt ze vanaf waarneer jij het mooi vind.. meestal kan je aan een buikje vanaf 16/17 weken wel zien dat je zwanger ben.. ik had er vaak 1 aan onder een bolero of een lang vest met 2 knopen, je zag dat een zwart shirt, zwarte band met made with love en een zwart vest op een donkere spijkerbroek of nette zwartte broek .. In mijn ogen vrij neutrale "gestylde" kleding.. Het hoeven niet altijd fel gekleurde banden te zijn . Die heb ik ook wel hoor haha.. en trok ze gewoon aan, op een gegeven moment zat het lekkerder met zo'n band als zonder ds dan wil je wel.
ik heb gister 2 super leuke buikbanden van mn vriend gehad en vandaag voor het eerst gedragen. liep naar de winkel en normaal moet je op zaterdag jezelf door de deur wurmen zo druk, maar nu gingen ze allemaal voor me aan de kant toen ze de tekst op mn buik hadden gelezen: Pas op ik schop! heel grappig om dat te zien haha. je krijgt opeens veel meer respect naar mijn mening zodra ze zien dat je zwanger bent. en ik was maar 10min in de winkel haha ik ben zelf niet de dunste en zie je dus met normaal shirtje niet heel erg duidelijk dat ik zwanger ben. tenzij je me kent en weet hoe ik er normaal uit zie dan merk je wel dat er 'iets veranderd is' buikband is leuke oplossing hiervoor, zit lekker warm en staat nog leuk ook!
bij buikbanden.com maken ze ze voor je op maat, kun je gewoon je omtrek opmeten en dan maken ze hem voor je. Superhandig.
Ik draag ze vanaf ongeveer 20 weken. Maar dan niet als buikband, maar als shirtverlenger onder een korter truitje. Zo lijkt het gewoon of ik een leuk hemdje eronder draag