Hallo allemaal, Ik vroeg me af welke ervaringen jullie hebben met het online bestellen van positiekleding. Welke online shop raad je aan en welke heb je geen goede ervaringen mee? Liefs
bellyfashion, H&M (duurt soms wel erg lang daar) wehkamp, neckermann, prettymum uuh kan ik er nog meer bedenken waar ik heb gekocht? ik zal erover nadenken..
Ik heb weleens broeken gehaald bij de wehkamp. Ook wel positietuien, maar je kan natuurlijk ook truien met stretch halen (is goedkoper) De broeken zijn prima, alleen ik heb gemerkt dat je niet zomaar een positieboek moet aanschaffen. Ik heb namelijk 2 gekoch bij de wehkamo en ik pas ze nu niet meer (bij de bovenbenen) en ik heb er 1gekocht bij een winkel apart voor babydingen en die mensen hebben me zo goed geholpen en letten erop dat je je broek niet te klein koopt zodat er genoeg ruimte is om te groeien. Let op stretch heb ik gemerkt met de bovenbenen. De broeken met stretch passen wel de anderen niet
Ik heb wel goede ervaringen met paskamer.com online shop voor outlet merkpositiekleding. Betaalbaar en redelijk snel in huis.