ik ben zo blij Ik pas eindelijk in zo een buikband, ik had er al een paar gekocht maar steeds waren ze veels te groot en nu passen ze allemaal... nu kan ik eindelijk weer een beetje leuk mijn kleren combineren met kleurtjes Na hoeveel maanden weken droegn jullie hem eigenlijk?
Eh moet dit niet in een ander onderdeel van het forum? Deze is toch bedoeld voor alles wat niet over zwangerschap gaat? Sorry, is niet vervelend bedoeld maar ik vroeg het me gewoon af.
nee joh dit was geen beginnende discussie, ze wees me even op het feit dat ik te blij was haha normaal let ik altijd echt heel goed op joh alleen nu even niet
weet ik maar bedoelde het eigenlijk omdat er uit ieder klein dingetje op dit forum 1 grote discussie komt terwijl het ook zo klaar kan zijn. xxx
al die blijheid voor niks, sinds ik die buikband om heb voel ik me helemaal niet goed, heb er al zelfs van overgegeven. Snap er helemaal niks van..
ow dat is dan weer minder, maar kan dat door een buikband? heb er eigenlijk nog nooit iemand over gehoord... gaat het beter als ie af is? zo natuurlijk wel kunnen, ik ken bv niet tegen colletjes of strakke truitjes rond mijn nek,krijg ik het ook giga benauwd van.. sterkte meid. xxx
hij knelde mijn buik af joh, heb dat ook met posotiebroeken vind dat helemaal niet lekker zitten, krijg er alleen maar kotsaanvallen van
das erg jammer. heb je al zo'n positie broek geprobeerd met zo'n stoffen band eraan? niet iedereen vind ze even mooi maar das wel ruimer en zachter voor je buik,dan valt de broek zelf zeg maar onder je buik. xxx
ja juist die heb ik, ik had er 3 van de HM gekocht en ze zitten totaal niet lekker lijkt net alsof ze te strak zitten om mijn buik heen.. Ik heb nu een gewone spijkerbroek aan die veel lekkerder zit hij is alleen een klein beetje strak maar knelt minder dan een buikband
das wel jammer. zeker omdat je zo veel leuke positie kleding heb.. anders kijk je toch voor een spijkerbroek met een elestiekrand erin..die rekt ook mee en dan heb je niet dat het zo om je buik heen zit... en anders moet je maar in je onderbroek rond gaan lopen hoor haha
Bij de mis etam hebben ze ook positiebroeken met enkel een elastieke band. ze zijn wel heel laag maar kneld niet echt.