Zou Rafaela (je weet wel van Idols) al bevallen zijn? Heb er niets over gehoord of gelezen... Ze was ergens in augustus uitgerekend geloof ik maar weet niet wanneer. Iemand meer nieuws? Gr Otje
Ik dacht 24 augustus ... ben benieuwd ! En ik hoorde laatste dat ze een tweeling zou krijgen, maar ik weet ook niet of dat nou echt waar is ... Groetjes, Nikki F
nee 22 augustus maar heeft de laatste maanden veel optredens afgezegt omdat het lichamelijk geloof ik niet zo goed ging.staat er nog niets op haar site? en als ze bevallen is lezen we dat vast in de telegraaf of op sbs6 xxx
ben even op zoek gegaan en kon niets vinden, alleen dan dat ze geen foto's van haar zwangere buik op internet wil dat is toch iets om trots op te zijn?
@Kaatje85 Jeej....wat jammer dat ze zich er voor schaamt (tenminste, dat is de conclusie die ik dan trek). Vind het ook niet echt 'gezond' om heel eerlijk te zijn. Je bent toch trots op die buik???] Misschien bedoelen ze geen foto's van de blote buik??? Dan kan ik me voorstellen dat ze dat misschien te 'intiem' vind...
dit stukje staat er op een fansite Iedereen weet dat Raffaela zwanger is. Er komen veel vragen over foto's van de zwangere raffaela. Er is vandaag gevraagt of er foto's van haar zwangerschap zijn en of deze gepubliceerd mochten worden op internet. Raffaela wil dit niet dus willen wij jullie verzoeken om hier ook niet meer om te vragen want emails worden niet beantwoord ! Duidelijker kan niet... als ik ooit zo'n mooie buik krijg wil ik er alleen maar mee pronken haha. xxx
Wat vreemd dat ze die buik van haar wil verstoppen! Je moet daar juist supertrots op zijn! Als ik ooit nog zo een dikke buik krijg, dan krijgt iedereen hem te zien hoor! Pronken zal ik doen met mn buikje Liefs Kirby
volgens mij schaamd ze zich ervoor, ik loop er juist nu mee te pronken vind het helemaal geweldig dat het voor de buiten wereld ook te zien is. patricia
ja ze is wel zwanger, zag je tijdens idols al,maar ja misschien komen de buiken foto's nog na haar bevalling..misschien denkt ze dat ze geen jongeren idool meer is met een dikke buik ofzo
http://www.idolraffaela.nl Nee ze is nog niet bevallen, maar gezien haar reactie heeft ze behoorlijk last van dr hormoontjes..... Kan het me anderzijds ookwel weer indenken hoor. Ze heeft volgens mij totaal geen rust aan dr lijfje.. Iedereen die haar op de voet volgt .... Maar 18 augustus was ze nog heerlijk zwanger dus... Of ze er twee krijgt? Volgens mij niet... en anders houd ze het wel heel lang vol ...
zo die heeft zeker last van haar hormonen, had dat stuk nog niet gelezen,vind het ook niet kunnen dat ze zo op fans reageert,zeker niet omdat de gemiddelde leeftijd 13 is ofzo... iedere Idol heeft zijn gestoorde fans om er dan zo'n heibel van te maken,dat vinden ze waarschijnlijk alleen maar leuk
Ik vind het ook raar dat ze zo reageert op haar site. Tja, als je met Idols mee doet (en ook nog wint) dan wordt je beroemd en vind iedereen je interessant... Het hoort bij het BN-schap! Gr Otje