Nou de titel zegt t al, wie heeft er een leuk idee om te vertellen dat onze zoon en dochter een broertje of zusje krijgen? Toen ik in verwachting was van de dochter had ik een shirt laten maken met hoera ik word grote broer.. Graag wil ik nu iets anders. Hopelijk hebben jullie orginele ideeën. Bedankt alvast
kan gebeuren....... sommige doen het ook wel met gebak ofzo....... (hoop dat je alleen positieve reacties krijgt, wil je even "waarschuwen" dat een derde, na koningskoppel, ooit zorgt voor rare reacties.... spreekt uit ervaring dus.... ) oja en gefeliciteerd natuurlijk!!!
wij hebben een appeltaart gebakken en in de keuken er slagroom opgedaan en blauwe en roze muisjes. Mijn zoontje van 4 mocht het gebakje aan opa en oma geven. Link was snel gelegd. mijn zus heeft haar hele vriendenclub een kaart gestuurd met daarop een klein meisje en daaronder de naam van haar dochter van 2. Het meisje had in elke hand een baby. Daaronder stond: zusjes of broertjes? Meer niet... Iedereen direct bellen met haar...want ja ze was zwanger van een tweeling. je kan een rompertje inpakken en geven. succes