Wat wil je met die info dan? Mensen op hun kop geven dat ze doorroken? Het als excuus gebruiken dat je eigen rookgedrag wel meevalt? Anyway: er zijn genoeg mensen die doorroken, kijk maar eens bij één van de vele discussies op gezondheid.
Niet zo snel met die beschuldigingen! Dat weet je niet. Mensen vergeten hier dat niet iedereen dagelijks of wekelijks op t forum zit of al langer een member is van deze site en dus niet weten dat deze topic al 100x voorbij is geweest.
Nee, ik rook niet door. Ik ben gestopt toen ik wist dat ik zwanger was (binnen 3 dagen). Voor mij geldt dat ik me het nooit zou vergeven als er iets mis zou gaan of zijn met de baby als ik nog zou roken. Ook al zou het niet eens veroorzaakt worden door het roken. Ik heb wel 'mazzel'... stoppen met roken ging me heel makkelijk af en ook nu heb ik helemaal geen zin om te roken. (nee, ook niet na de bevalling, denk ik). Eigenlijk wilde ik voor ik zwanger werd al stoppen maar toen had ik niet voldoende doorzettingsvermogen. Dit is voor mij HET steuntje in de rug. Ik ben dus een zeer tevreden niet-roker! Ik hoop dat dit voldoet aan je vraag. groet, Elle
Jeetje dames, zijn jullie aan het nachtbraken geweest? Hihi, wat een tijden. Ik denk dat de TS gewoon ervaringen wil delen en inderdaad niet heeft gezien dat er heel veel van deze topics al bestaan. Maar even on topic: ik ben ook gestopt zodra ik achterkwam dat ik zwanger was. Tottaal geen moeite mee gehad omdat ik aardig misselijk was de eerste weken. Dus wat dat betreft geluk gehad dat ik het absoluut niet miste. gr. kiwi
Oh nee, gaan we weer dezelfde discussies voeren? De laatste topic hierover is van hooguit een week geleden volgens mij. Goed trouwens dat je gestopt bent!
Posi test bij dochterlief: meteen gestopt. Posi test 1 week geleden: nog 3 peuken (die had ik nog over) gerookt die dag en meteen gestopt toen.
Een vraagteken houdt in dat ik het vraag. Ik vraag me gewoon af wat ze er mee wil, en dan noem ik alvast de 1e 2 opties die in me opkomen.
rustig rustig rustig.... het is GEWOON maar een vraag hoor... ! je had hier ook gewoon niet op kunenn reageren..is beter geweest ? of zijn het de hormonen...?
nee dat klopt , wist niet dat er al meerdere topics waren... haha zo te lezen bij rainbow al 100 x ..
poeh poeh last van onze hormonen? Ik ben gestopt zodra ik wist dat ik zwanger was. En zonder problemen ook, had niet verwacht dat ik het er zo makkelijk mee had!
Ik kan me de reactie van san wel voorstellen, ze stelt toch ook een vraag, alleen heel direct. Ik ben ook wel benieuwd naar het 'waarom' . Vooral omdat 'roken' discussies toch vaak uitlopen op wat negatiefs of ruzies -en dat weten degene die wel vaker komen toch ook?