Buikdrager baby

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Liekje81, May 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. spruitjes

spruitjes Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    2,900
    1,389
    113
    Hier precies zo! Alleen heb ik een storchenwiege. En toen ik de draagzak kreeg (kreeg hem van collega's) toen kwam kort daarna het omslagpunt en vond ze de box leuker worden.

Ik denk dat dafne er nog aan moet wennen. Ze moet ff leren dat ze kan draaien wat ze wil, maar er toch niet uit kan en zich maar beter over kan geven. Hier gaat het lopend vrij goed. Ze valt in een diepe slaap. Maar o wee als ik ermee op de bank ga zitten. Dan heeft ze dat door, word half wakker, beseft dat ze eruit wil en gaat driftig met haar hoofd heen en weer (en tegen mij aan bonken). Vooral bezig blijven dus.

Liekje waarom ga je niet vanuit thuis uit ermee lopen? Lekker rondje in de wijk. Hoef je niet buitenshuis te hannesen

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,173
    23,253
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    @Spruitjes: das wel een goed idee. Ga ik zondag eens proberen. Kan ik ook ff oefenen met knopen. Met een teddybeer ging het makkelijk, haha. En volgende week ga ik sowieso nog winkelen, ben benieuwd. Echt wel handig dat je zo'n ding kan huren trouwens!

3. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    2,849
    1,060
    113

Begrijp ik. Vooral omdat je overal leest dat puders uuuuren achter elkaar dragen. Wees blij met elke minuut en als je er zo positief tegenover staat gaat het vanzelf beter.

Het gaf mij vertrouwen toch de kinderwagen mee te nemen als ik wat langere stukjes moest lopen. Vaak bleef het dan een handig boodschappenkarretje :) en ging het dragen prima, maar zo nam ik die onzekerheid weg. Sinds een maand of 4/5 laat ik gerust de kinderwagen thuis.

Oh en laat die mensen maar kijken. Dat doen ze toch wel of je nou snel of langzaam knoopt. :cool:

Share This Page