Ik heb boven Tess d'r bed nu een grote klamboe hangen. Het staat heel gezellig, maar wil hem er nu toch maar af gaan halen. Gisteren had ze hem namelijk door de spijlen heen naar zich toe getrokken, en zat ie helemaal om d'r hoofd heen Maar als die klamboe weg is, is het toch wel erg kaal boven haar bedje. Daarom wil ik er een paar leuke schilderijtjes ophangen, op canvas ofzo. Ik heb een hele tijd geleden wel eens hele leuke schilderijtjes gezien, maar kan ze nu nergens meer vinden. Het waren hele leuke tekeningen met veel kleur erin, met dieren enzo, speciaal voor kleine kinderen. Maar ik kan ze nu nergens meer vinden! Weet iemand waar je zoiets kan krijgen? Of heeft er iemand een paar leuke afbeeldingen voor me, zodat ik ze zelf op canvas kan laten drukken?
Wij hebben kaarten bij de ikea gekocht met verschillende kleuren badeendjes ( 5 voor 2 euro ) en daar zilvere lijstjes omheen gedaan
Hoi Beep, Ik weet niet of dit iets voor je is? Een kennis van mij maakt canvas schilderijtjes op verzoek. Shari' s canvas voor kids - Hyves.nl Groetjes, Kim
hmmm die vriendin van jou mag uitkijken dat ze geen problemen krijgt aangezien ze bekende figuren schildert....tenminste ik neem aan dat ze er geld voor vraagt? Verder wel leuk gedaan hoor. Had al eens gedacht ook zoiets te gaan doen. Leek me wel leuk. Maar moet eerst een verkoop adresje vinden voor meer tijd per dag. 36 uur per etmaal ofzo...
Ik heb t volgende kunnen vinden, ik hoop dat er iets bij zit wat jullie leuk vinden Ssst... by Suus - Kinderkamerkunst | Kamer, Kinder, Baby, Babykamer, Kinderkamer, Schilderij, Schilderijen, Kunst, schilderijtjes schilderijtjes enzo.nl, kinderkamerkunst Pepperdeboe, pimpt de kinderkamer! Coriens - Leuke schilderijen/kinderkamerkunst voor kleine en grote kinderen! http://www.babyschilderijtjes.com/
Mag dat niet? (Ik zou het wel snappen hoor maar is het ook echt zo?) Want ik zag laatst allemaal taarten met dezelfde opdrukken erop en daar werd ook geld voor gevraagd (Via webshops) Mag dat dan wel? Dat wordt namelijk ook op grote schaal gedaan..
Daar kunnen ze geen copyright op leggen, dan zeg je gewoon dat dat 'helemaal niet die bekende ster is, dat is heel iemand anders hoor!' Hetzelfde als je Woezel & Pip op een schilderij drukt en je geeft ze 1 plukje haar extra, en je zet er 'Bart en David' boven
Hoi, Dat wist ik ook niet. Een andere kennis van mij maakt taarten met opdruk van bekende figuren (hartstikke leuk), maar die heeft ook nog nooit problemen gehad ermee en die is al een tijdje bezig. Lijkt me dan dat ze niet zo streng aan het controleren zijn. Groetjes, Kim
Als je échte kunst wil (en dus geen schilderijtje met diertjes erop) dan kun je eens kijken op marktplaats bij Kiekeboe kinderkunst. Ze hebben volgens mij geen eigen website, maar er staan wat doeken op marktplaats. Maar dat is wel echt alleen als je van moderne of abstracte kunst houdt.
Nurdys (www.nurdys.nl) heeft heel leuke schilderijtjes, posters, klokken, shirtjes... Enne... je mag echt niet zomaar bekende figuren namaken en verkopen, zeker niet als je erbij zegt: Woezel & Pip taart, of Nijntje-schilderij. Dan ga jij nl geld verdienen aan andermans creativiteit. Of er nu wel of niet op gecontroleerd wordt, vind ik niet zo relevant, het is gewoon tegen de wet.