Gratis af te halen: jonge konijntjes

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door mvamberenkeenan, 8 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    GRATIS AF TE HALEN IN ASSENDELFT (SAENDELFT)

    Wij waren in de veronderstelling dat wij twee mannetjes konijnen hadden aangeschaft. Groot was dan ook onze verbazing toen wij vorige week tot de ontdekking kwamen dat er een nest met kleine konijntjes in ons hok lag !

    Omdat wij geen ruimte hebben deze lieve konijntjes een goed thuis te bieden, kunnen liefhebbers gratis een konijntje bij ons komen uitzoeken. Ze mogen over drie a vier weken naar een nieuwe eigenaar/eigenaresse toe.

    [​IMG]

    Natuurlijk is het mogelijk om in de tussentijd een kijkje te komen nemen bij het nestje en een konijntje naar keuze te "reserveren".

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen middels het sturen van een PB.

    Met vriendelijke groet,

    M.J.M. Ellens-Sassen
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ons is het zelfde overkomen :) dachten een mannetje gekocht te hebben maar deze was dus in staat zich voor te planten hihi dus gewoon een vrouwtje he.

    als je niet van alle konijntjes afkomt kun je ze altijd naar een kinderboederij in de buurt brengen tenminste hier werden ze aangenomen en hebben daar dus nu een helle mooie tijd te gaan. je zit nu wel in een rot piriode en omdat je ze gratis weggeeft een groot risico dat ze met kerst bij iemand op tafel staan helaas
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh jee de kerst daar had ik nog niet eens aan gedacht :oops: :oops: :oops:

    En ik heb ze al een keer van de dood gered, want mijn hubbie wilde ze aan onze slangen voeren :evil: :evil: :evil:

    Hier in Assendelft weet ik geen kinderboerderij te vinden, maar in Zaandijk wel. Ik zal daar morgen eens informeren of ze ze willen hebben, dank je wel voor de tips !
     
  4. Voor de kerst? Huis konijnen, zijn toch niet te eten, dat haal je toch gewoon bij de slager!
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Rachel, je wil niet weten wat mensen doen om een konijn met kerst op tafel te krijgen :) :) :)

    Maar die van mij niet hoor, daar zorg ik wel voor !
     
  6. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Je zou ze ook naar de dierenwinkel kunnen brengen, die willen ze ook nog wel eens van particulieren kopen.

    Mijn konijnen zitten het hele jaar buiten, maar in december haal ik ze binnen hoor, ze zijn 7 jaar en wil ze niet op iemand bord tegenkomen, mijn Flappies zijn geen kerstdiner.
     

Deel Deze Pagina