Hoi allemaal, Voor onze dochter zijn wij op zoek naar een geschikte buikdrager. Ze is nu 50 cm en 3210 gram. Hebben jullie ervaring? We zijn erg benieuwd. We houden niet van draagdoeken dus zoeken echt een buikdrager. groetjes Ingetje
Hier na verschillende geprobeerd te hebben uitgekomen bij de beco butterfly! Ze wilde ook niet in n doek! Vlgs mij staat er een foto van haar daarin in mijn album! Grtz.
Zorg er sowieso voor dat het een drager is waar ze rechtop in zit. Dus niet half liggend. Dit is sowieso niet goed, maar kan zeker bij prematuur geboren kindjes voor een saturatiedip zorgen. Verder zou ik absoluut gaan voor een drager waarbij je je kindje met het gezicht naar jou toe draagt. Op o.a. Babybij.nl heb je een goed overzicht van veel ergonomische dragers, met daarbij ook de bijpassende gewichten. Soms staat er ook een extra opmerking bij, bijvoorbeeld als de fabrikant een bepaald minimumgewicht adviseert, maar zij de drager toch meer geschikt vinden voor een wat groter kindjes. Bij BabyBij heb je ook inloopochtenden waarbij je dragers kunt proberen. Het is er wel erg druk, maar je krijgt dan gekijk advies, (Je kunt ze trouwens ook mailen voor advies.) BabyBij zit in Den Bosch. In Breda zit geloof ik ook een webwinkel die inloopochtenden houdt.